Aletico

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo korting op Vodafone met 2 personen

Hallo, wij hebben Ziggo en mijn partner heeft al een Vodafone abonnement (incl toestel) met korting. Kan ik dan ook morgen als de iPhone uitkomt een abonnement met korting nemen of mag maar 1 persoon dat. Een red together abonnement lijkt me ook geen optie omdat mijn partners abonnement nog een jaar doorloopt. (Ikzelf zit nog bij t-mobile maar mijn abonnement is afgelopen)
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Aletico
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als jij vandaag je contract afsluit, met een nieuwe iPhone, dan krijg je samen met je partner de VodafoneZiggo Samen aanbieding die geldig is op het abonnement dat je afsluit. (zeg dit laatste omdat je alleen bij RED abonnement 5,- euro korting extra krijgt en dubbel data - ander abonnement krijg je alleen dubbel data).

De zender keuze bij Ziggo heeft je partner al gehad dus daar krijg je er niet nog een van bij. Het is alleen aantrekkelijk voor je Vodafone abonnement. Maar dat had je waarschijnlijk al wel begrepen. Veel plezier, over een uurtje kan je hem bestellen 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Aletico, is het nog gelukt met bovenstaand antwoord? Zie ook de informatie op http://voda.fo/ne/d4w7g. Je krijgt de korting op maximaal tien Red, Smart en Black abonnementen op jouw adres. Aangezien deze informatie ook op onze website staat zal ik het topic binnenkort sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic