SinisterNL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo koppelen

  • Hallo,

 

Ik probeer al enige tijd Mijn Ziggo te koppelen. Edoch lukt dit niet. Mogelijk is dat omdat ik twee Vodafone accounts heb samen gevoegd.

 

Hoe kan ik een oud vodafone account verwijderen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @SinisterNL

Een warm welkom op de Vodafone Community.

Wat vreemd dat het niet lukt om jouw Vodafone account te koppelen aan je Mijn Ziggo account. Normaal gesproken kun je het account uitbreiden of samenvoegen in My Vodafone onder het kopje 'Profiel' en ''Account instellen'. Wanneer je al een Mijn Ziggo account hebt geregistreerd dan kies je voor de optie samenvoegen. Heb je nog geen actief Mijn Ziggo account dan kies je voor uitbreiden. Na het samenvoegen of uitbreiden van je account zijn de accounts gekoppeld en gelden de inloggegevens van My Vodafone voor beide omgevingen. 

Er zijn geen issues bekend met het koppelen van accounts. Het is dan ook vreemd dat het niet lukt. Ik betwijfel of de oorzaak jouw oude Vodafone account betreft, aangezien er soms diverse Vodafone accounts zijn gekoppeld aan een Mijn Ziggo account. 

In ieder geval. Mocht het met bovenstaande informatie nog steeds niet lukken om de accounts te koppelen dan neem ik graag een kijkje voor je achter de schermen en kunnen we voor het overzicht ook altijd je oude My Vodafone account verwijderen. Graag ontvang ik dan een privéberichtje met meer informatie:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/My Ziggo
Informatie over je oude My Vodafone account zoals klantnummer etc.
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @SinisterNL

Een warm welkom op de Vodafone Community.

Wat vreemd dat het niet lukt om jouw Vodafone account te koppelen aan je Mijn Ziggo account. Normaal gesproken kun je het account uitbreiden of samenvoegen in My Vodafone onder het kopje 'Profiel' en ''Account instellen'. Wanneer je al een Mijn Ziggo account hebt geregistreerd dan kies je voor de optie samenvoegen. Heb je nog geen actief Mijn Ziggo account dan kies je voor uitbreiden. Na het samenvoegen of uitbreiden van je account zijn de accounts gekoppeld en gelden de inloggegevens van My Vodafone voor beide omgevingen. 

Er zijn geen issues bekend met het koppelen van accounts. Het is dan ook vreemd dat het niet lukt. Ik betwijfel of de oorzaak jouw oude Vodafone account betreft, aangezien er soms diverse Vodafone accounts zijn gekoppeld aan een Mijn Ziggo account. 

In ieder geval. Mocht het met bovenstaande informatie nog steeds niet lukken om de accounts te koppelen dan neem ik graag een kijkje voor je achter de schermen en kunnen we voor het overzicht ook altijd je oude My Vodafone account verwijderen. Graag ontvang ik dan een privéberichtje met meer informatie:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/My Ziggo
Informatie over je oude My Vodafone account zoals klantnummer etc.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic