Jawel, ook ik zit op deze forum en wil toch even zeggen dat Bert je echt al een flink eind heeft willen helpen. In de doofpot steken zou Bert nooit doen! Sterker nog, hij zet zich 200% in om klanten te helpen, en dat is zijn vrije tijd en alleen maar om dat hij graag wil dat iedereen gewoon gebruik kan maken van Ziggo. Het is natuurlijk wel heel jammer dat je er op deze manier niet uit komt, daar is gewoon een Moderator voor nodig. Zelf denk ik dat er misverstanden zijn tussen wat het probleem is en het bellen met de klantenservice en hier online de melding.
Iedereen wenst je graag te helpen waar mogelijk maar dit wil jammer genoeg niet lukken. Misschien had de uitleg van de klantenservice beter moeten zijn en hadden ze als keuze kunnen aangeven dat je nu ook analoog kan kijken. Maar aan de andere kant, over een tijdje is analoog kijken niet meer mogelijk bij Ziggo en dan klopt dat verhaal ook niet meer. Het is en blijft gewoon erg lastig en als er een monteur komt dan wil dit niet altijd zeggen dat je moet betalen, zeker niet als het probleem bij Ziggo ligt. Het hele verheel is natuurlijk ook al terug te vinden op de Community van Ziggo en aangezien het om de Mediabox XL gaat lijkt het me ook beter om die dan daar te voeren. Niet voor de dofpot maar meer omdat op deze forum mensen met Vodafone vragen zitten.
Hoe dan ook, er gaat iets mis en jammer genoeg heb je zelf al de beslissing genomen dat je gaat overstappen naar een andere provider. Toch fijn dat je je ervaringen deelt en zelf hoop ik dat een Moderator op de Ziggo Community je maandag nog even belt en dat dit alles op een misverstand berust. Of je ook daadwerkelijk sneller van je Vodafone abonnementen af kan weet ik niet, ik denk dat je je contract dient uit te zitten tot je ook hiermee kan overstappen. Ziggo was je vrij mee dus dan is stoppen en overstappen makkelijker. Maar daar kan een Moderator van Vodafone je weer beter een antwoord op geven. Ik kan jammer genoeg niet met me mee kijken in het systeeme en/of bepalen hoe Vodafone hier mee omgaat.
Maar nogmaals, goed dat je het hebt aangegeven, daar kan Ziggo en Vodafone zeker van leren. Doe het rustig aan, toch nog een goed weekend gewenst en laten we nog even wachten op een Medewerker van Ziggo en/of Vodafone.