Dat hangt helemaal af van het abonnement wat je hebt bij Vodafone, contract met Ziggo kun je opzeggen, heb je de 5 euro korting niet meer, als je die had en ook niet de dubbele date meer.
Je schrijft: "want doordat Ziggo in gebreke blijft"
Ingebreke stelling kan pas nadat je de leverancier van een product minstens 2 maal de gelegenheid hebt gegeven om een probleem op te lossen, meestal zal de rechter nog bemiddeling toepassen en een derde keer toewijzen om het probleem op te lossen, hierna kan een contract worden verbroken zonder kosten voor een nog lopend abonnement.
Ik begrijp dat je 5 dagen op een monteur wachten te lang vindt, dat kan, maar het staat wel in je overeenkomst met Ziggo, zie de voorwaarden: binnen 5 werkdagen.
Je kunt Ziggo niet in gebreke stellen, omdat je niet de kans hebt gegeven om het probleem op te lossen.
Als je Horizon box het nu niet doet, kun je als je een DVB-C module in je TV hebt nog wel naar TV kijken mt de coax kabel in je TV:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kabel-tv-installeren Heb je geen DVB-C module in je TV, dan kun je nog analoog TV kijken en de TV de zenders analoog laten zoeken.