Dag @Jarno.hekman, ook namens mij een warm welkom op de Vodafone Community!
Super fijn dat je je gegevens in je profiel hebt geupdate. Aan de hand hiervan heb ik gelijk een check kunnen doen. Op basis van je e-mailadres vind ik een Mijn Ziggo account. Hier is nog geen My Vodafone account aan gekoppeld. Als ik zoek op Vodafone gegevens, vind ik geen My Vodafone account.
In de praktijk betekent dat je het volgende dient uit te voeren om een succesvolle uitbreiding te voltooien:
Log in op de Mijn Ziggo (browser) omgeving
- Klik op Gegevens
- Ga naar Mijn Ziggo account en klik op Account instellen
- Ga naar Je account uitbreiden en klik op Account uitbreiden
- Klik op Vodafone toevoegen
- Vul je Vodafone 06 nummer in
- Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
- Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.
Laat je ons weten of het hiermee lukt?