Jarno.hekman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en my vodafone koppel lukt niet

Mijn ziggo en my Vodafone inloggegevens zijn allebij het zelfde daar door kan ik niet inloggen bij my Vodafone om die samen te voegen Met mijn ziggo account (dan geeft die aan dat je met je ziggo account probeert in te loggen) en als ik het wachtwoord of gebruikers naam verander bij my Vodafone wordt die juist verandert bij ziggo dus schiet daar niks mee op

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

Dag @Jarno.hekman, ook namens mij een warm welkom op de Vodafone Community! 

Super fijn dat je je gegevens in je profiel hebt geupdate. Aan de hand hiervan heb ik gelijk een check kunnen doen. Op basis van je e-mailadres vind ik een Mijn Ziggo account. Hier is nog geen My Vodafone account aan gekoppeld. Als ik zoek op Vodafone gegevens, vind ik geen My Vodafone account.

In de praktijk betekent dat je het volgende dient uit te voeren om een succesvolle uitbreiding te voltooien:

Log in op de Mijn Ziggo (browser) omgeving

  1. Klik op Gegevens
  2. Ga naar Mijn Ziggo account en klik op Account instellen
  3. Ga naar Je account uitbreiden en klik op Account uitbreiden
  4. Klik op Vodafone toevoegen
  5. Vul je Vodafone 06 nummer in
  6. Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
  7. Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.

 

Laat je ons weten of het hiermee lukt?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Jarno.hekman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat het allemaal niet werkt zoals je dat had verwacht. Zelf hou ik het liever allemaal los van elkaar maar kan me voorstellen dat jij het makkelijker vind om bij elkaar te zetten. Ik kan je daarin niet helpen maar wel iemand van Vodafone. Gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Je kan wel alvast gegevens invullen bij je Persoonlijke Informatie, die gegevens zien alleen medewerkers van Vodafone en dan kunnen ze je gelijk helpen. Het komt allemaal wel weer goed 😉

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

Dag @Jarno.hekman, ook namens mij een warm welkom op de Vodafone Community! 

Super fijn dat je je gegevens in je profiel hebt geupdate. Aan de hand hiervan heb ik gelijk een check kunnen doen. Op basis van je e-mailadres vind ik een Mijn Ziggo account. Hier is nog geen My Vodafone account aan gekoppeld. Als ik zoek op Vodafone gegevens, vind ik geen My Vodafone account.

In de praktijk betekent dat je het volgende dient uit te voeren om een succesvolle uitbreiding te voltooien:

Log in op de Mijn Ziggo (browser) omgeving

  1. Klik op Gegevens
  2. Ga naar Mijn Ziggo account en klik op Account instellen
  3. Ga naar Je account uitbreiden en klik op Account uitbreiden
  4. Klik op Vodafone toevoegen
  5. Vul je Vodafone 06 nummer in
  6. Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
  7. Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.

 

Laat je ons weten of het hiermee lukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic