RenskeMoens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en my vodafone app

Op mijn vodafone kan ik nog steeds niet zien hoeveel mb ik heb verbruikt! Ik heb hier altijd al problemen mee gehad maar mij werd verteld dat het opgelost zou zijn als mijn nieuwe abonnement in ging! Ik kan dus niet hoeveel ik nog over heb en als ik een sms krijg dat ik 80% van mijn bundel zit weet ik nooit wanneer ik er echt overheen ga of dat ik er nog even mee kan doen.. Wat moet ik doen om dit wel te zien te krijgen?

Nog een ding..
Ik heb in juli een nieuwe telefoon gekocht en naar een nieuw abonnement gegaan. Mij werd verteld dat als ik van adres zou wisselen (verhuisd) en nu dus onder Ziggo val, mijn mb’s werd verdubbeld! Dus ik dacht dat ik genoeg had dit keer en toch kreeg ik einde van de maand augustus de melding dat ik op 80% van mijn 5gb van mijn bundel zat terwijl ik er nu 10 zou moeten hebben.. wat is hier aan de hand?
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RenskeMoens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend dat je problemen hebt met uitlezen van je data in je My Vodafone. Als je de app gebruikt, heb je die dan al eens van je mobiel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En wanneer je My Vodafone in je browser gebruikt, heb je het al eens in een andere browser geprobeerd en/of de koekjes vanuit je browser verwijderd?

Normaal gezien zou je binnen 4 weken bericht moeten krijgen dat je dubbel data krijgt en ook korting op je Vodafone abonnement als je Vodafone en Ziggo hebt op 1 zelfde woonadres. Woon je nu op eenzelfde adres en heb je beide abonnementen en het is nog niet goed, na 4 weken. Neem dan aub contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Er zal dan toch ergens een naam en/of adres fout zitten in het systeem en dat moet worden opgelost. Zorg echt dat alles klopt!! Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie voldoende voor jou RenskeMoens ? Heb je contact opgenomen met onze klantenservice?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic