WpuntNL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en Vodafone voordelen

Ik heb sinds begin december een Ziggo abonnement en sinds 27 december een Vodafone abonnement. Ik zie alleen in mijn Vodafone account de combi voordelen nog niet geactiveerd. Hoe lang duurt dat doorgaans?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12009Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes

Hoi @WpuntNL  

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Normaal gezien zou je binnen 1 of 2 weken al wel bericht moeten hebben gehad. Wat belangrijk is om deze combinatie voordeel te krijgen is dat je adres gegevens volledig gelijk zijn bij Vodafone en Ziggo. Zit hier 1 klein foutje in dan krijg je de korting niet. Controleer zit zelf even en corrigeer dan degene die niet goed is. Als het allemaal wel klopt, wacht tot maandag, dan is er hier weer iemand van Vodafone online. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3301Posts
  • 971Oplossingen
  • 1083Likes

Hi @WpuntNL, goedemorgen en welkom hier. 

Wat leuk dat je zowel klant bij Ziggo als Vodafone bent geworden. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de voordelen aan de Ziggo zijde al zijn toegevoegd. Aan de Vodafone kant zijn ze aangevraagd, maar moeten ze nog ''aangesloten'' worden. In het algemeen duurt het vaak 2 weken voordat de Gratis Voordelen zijn geactiveerd, maar volgens de algemene voorwaarden kan het maximaal 4 weken duren. 

Op basis van eerdere ervaringen ga ik er vanuit dat de Gratis Voordelen eind volgende week actief staan. Heb je na een periode van 4 weken nog geen SMS ontvangen omtrent de dubbele data, trek dan gerust mij even opnieuw aan de mouw. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic