Ingrid B
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en Vodafone ontkoppelen

Ik wil graag mijn accounts ontkoppelen want ik kan niet meer bij mijn ziggo account komen sinds ik Vodafone met ziggo heb gekoppeld! Heel vervelend zeker nu ik een wijziging in mijn ziggo abonnement heb gedaan!

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8602Reacties
  • 2793Oplossingen
  • 1763Likes

Hoi @Ingrid B 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kan iemand van Vodafone voor je doen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kunnen ze alvast regelen dat je accounts weer losgekoppeld zijn. Dit zullen ze dan morgen voor je doen! 

Cecilia VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 557Reacties
  • 139Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Ingrid B
Een warm welkom op de Vodafone Community

Zo te zien komt mijn bericht als mosterd na de maaltijd, aangezien ik bij het e-mailadres in je profiel alleen My Vodafone zie gekoppeld. Klopt het dat je via een andere weg al contact hebt gehad? 🙂

Uitgelicht topic

Data delen met Red Together

Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...

Geplaatst in Tips van Vodafone