SVO

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo en Vodafone ontkoppelen

Beste Vodafone,

Per ongeluk heb ik mijn Vodafone account gekoppeld aan het Ziggo account van mijn ouders. Graag zou ik dit willen ontkoppelen. Het zou thuis een hoop rumoer schelen als mijn familie weer op het oude mailadres op ZiggoGo kunnen inloggen i.p.v. de mijne 😉
 

Mvg,

Stefan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @SVO 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Oh jee! Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik kan je in ieder geval helpen om de accounts weer te ontkoppelen. Ik zie dat het Mijn Ziggo account is gekoppeld aan jouw Vodafone account. Hierdoor zijn de gegevens van het My Vodafone account nu ook de inloggegevens voor het Mijn Ziggo account geworden. Als ik het goed begrijp willen jouw ouders weer een Mijn Ziggo account met hun eigen e-mailadres als gebruikersnaam. De kortste klap is dan om het Mijn Ziggo account te verwijderen/ontkoppelen. Wanneer dit is gedaan, dan dient er een nieuw Mijn Ziggo account te worden aangemaakt. Is dit akkoord? Laat het mij weten, dan ga ik voor je aan de slag.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SVO 
Gelukkig kan iemand van Vodafone je daar wel mee helpen.
Als je bij je profielinstellingen alles hebt ingevuld dan kan een Vodafone medewerker direct voor je aan de slag en de account ontkoppelen. Zodra ze dit hebben gedaan dan zullen ze het hier melden.

Fijne feestdagen (ook tijdens deze #Lockdown)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @SVO 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Oh jee! Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik kan je in ieder geval helpen om de accounts weer te ontkoppelen. Ik zie dat het Mijn Ziggo account is gekoppeld aan jouw Vodafone account. Hierdoor zijn de gegevens van het My Vodafone account nu ook de inloggegevens voor het Mijn Ziggo account geworden. Als ik het goed begrijp willen jouw ouders weer een Mijn Ziggo account met hun eigen e-mailadres als gebruikersnaam. De kortste klap is dan om het Mijn Ziggo account te verwijderen/ontkoppelen. Wanneer dit is gedaan, dan dient er een nieuw Mijn Ziggo account te worden aangemaakt. Is dit akkoord? Laat het mij weten, dan ga ik voor je aan de slag.

SVO
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Cecilia Vodafone ,

Allereerst dank voor je antwoord!

Het klopt dat mijn ouders weer een MijnZiggo account willen met hun eigen mailadres. Bij deze dan ook akkoord voor het ontkoppelen van de accounts. 

In afwachting van je bevestiging. 

Mvg.

Stefan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bij deze is het geregeld hoor @SVO! Jouw ouders kunnen nu een nieuw account registeren voor Mijn Ziggo met het gewenste e-mailadres. 

SVO
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel @Cecilia Vodafone! Het staat allemaal weer goed. 

timdekker24

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn 'Mijn Ziggo account' werkt niet meer sinds de koppeling. Graag wil ik deze ontkoppelen zodat ik weer opnieuw een apart Ziggo account aan kan maken. Zou iemand mij daarbij kunnen helpen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @timdekker24

Hier help ik je graag bij! Bij deze heb ik de accounts ontkoppelt. Voor Mijn Ziggo kun je je nu opnieuw registeren. Let op dat je dit doet met een ander e-mailadres dan welke nu gekoppeld is aan My Vodafone 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic