davecc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en Vodafone ontkoppelen en Vodafone behouden

Beste,

Ik heb een bestaande Vodafone account en een nieuwe Ziggo abbonnement aangevraagd. Vroeger was mijn Vodafone gekoppeld aan de Ziggo account van mijn vrouw. Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik een eigen Ziggo abbonnement genomen. Bij het installeren heb ik per ongeluk mijn bestaande Vodafone account gekoppeld aan de oude Ziggo abbonnement van mijn vrouw (die is afgelopen) en niet aan een nieuwe Ziggo account.

Kunnen jullie mijn Ziggo en Vodafone ontkoppelen en mijn Vodafone account behouden, zodat ik deze kan koppelen met een nieuwe Ziggo account?

Met vriendelijke groeten,

Dave Chan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Goedemorgen @davecc, welkom hier!

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Het is zeker mogelijk om het inactieve Ziggo abonnement weer los te koppelen van jouw My Vodafone account. Bij deze heb ik het account weer voor je losgekoppeld en kun je je eigen Ziggo abonnement hier weer aan toevoegen 🙂

Alvast fijne feestdagen! 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Goedemorgen @davecc, welkom hier!

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Het is zeker mogelijk om het inactieve Ziggo abonnement weer los te koppelen van jouw My Vodafone account. Bij deze heb ik het account weer voor je losgekoppeld en kun je je eigen Ziggo abonnement hier weer aan toevoegen 🙂

Alvast fijne feestdagen! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic