ingrid.driessen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en Vodafone loskoppelen

Hallo, ik heb mijn persoonlijke Vodafone account gekoppeld aan het Ziggo account van mijn vriend. Nu krijgen we in de apps fout meldingen en lukt het bij ZiggoGo niet altijd om goed in te loggen. Het handigste is dat we aparte inlog gegevens willen gebruiken. Wat voor stappen moet ik volgen om de account te kunnen ontkoppelen? Alvast bedankt voor jullie reactie. 

Groeten,  

Ingrid 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Hoi @ingrid.driessen 

Welkom op de Community van Vodafone! 

Dankjewel voor de gegevens via een privebericht.
Ik heb het My Vodafone account losgekoppeld voor je van Mijn Ziggo.
Hierdoor mag je een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres dat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12319Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3206Likes

Hoi @ingrid.driessen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen.
Je mag hiervoor Steven, van Vodafone, een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Hij kan je verder helpen met het loskoppelen van je gegevens.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Hoi @ingrid.driessen 

Welkom op de Community van Vodafone! 

Dankjewel voor de gegevens via een privebericht.
Ik heb het My Vodafone account losgekoppeld voor je van Mijn Ziggo.
Hierdoor mag je een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres dat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

 

Tbee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven,

 

Ik heb ook hulp nodig bij het ontkoppelen. Ik kan de prive bericht functie echter niet vinden.

 

Ik hoor graag hoe verder!

Energieboy
Expert
Expert
  • 12319Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3206Likes

Hoi @Tbee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan je doen via deze pagina: https://community.vodafone.nl/t5/user/viewprofilepage/user-id/59168

Daarin staat in het rood een vlak dat je hem een privé bericht kan sturen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic