Groeten,
Ingrid
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @ingrid.driessen
Welkom op de Community van Vodafone!
Dankjewel voor de gegevens via een privebericht.
Ik heb het My Vodafone account losgekoppeld voor je van Mijn Ziggo.
Hierdoor mag je een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres dat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hoi @ingrid.driessen
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen.
Je mag hiervoor Steven, van Vodafone, een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Hij kan je verder helpen met het loskoppelen van je gegevens.
Hoi @ingrid.driessen
Welkom op de Community van Vodafone!
Dankjewel voor de gegevens via een privebericht.
Ik heb het My Vodafone account losgekoppeld voor je van Mijn Ziggo.
Hierdoor mag je een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres dat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hi Steven,
Ik heb ook hulp nodig bij het ontkoppelen. Ik kan de prive bericht functie echter niet vinden.
Ik hoor graag hoe verder!
Hoi @Tbee
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dit kan je doen via deze pagina: https://community.vodafone.nl/t5/user/viewprofilepage/user-id/59168
Daarin staat in het rood een vlak dat je hem een privé bericht kan sturen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.