vanessavd7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo account loskoppelen van Vodafone en nieuw Ziggo account koppelen.

Hallo, Ik heb mijn Ziggo abonnement opgezegd en wil het account loskoppelen van mijn Vodafone account. Vanwege samenwonen wil ik mijn Vodafone account vervolgens koppelen aan het nieuwe Ziggo account dat ik nu met mijn partner heb. Hoe kan ik dit in orde maken?

 

M. vr. gr., 

Vanessa

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Hi @vanessavd7 

Het loskoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt. De gegevens zijn nu enkel en alleen in gebruik voor My Vodafone. Vanaf nu kun je het account ook samenvoegen met het Ziggo abonnement van jouw partner. Als je inlogt in My Vodafone, dan heb je de optie om het account uit te breiden en zodoende kun je het account samenvoegen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Hi @vanessavd7 

Het loskoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt. De gegevens zijn nu enkel en alleen in gebruik voor My Vodafone. Vanaf nu kun je het account ook samenvoegen met het Ziggo abonnement van jouw partner. Als je inlogt in My Vodafone, dan heb je de optie om het account uit te breiden en zodoende kun je het account samenvoegen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic