rwlangeveld

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo account en mijn Vodafone account ontkoppelen

Graag wil ik mijn Ziggo account en mijn Vodafone account weer ontkoppelen / loskoppelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rwlangeveld 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kan, als je bij je profielinstellingen al je gegevens hebt ingevuld dan kan iemand van Vodafone daarmee aan de slag. Dit zal vandaag en/of anders morgen gebeuren en dan zullen ze dit hier ook melden.

Succes verder in ieder geval en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rwlangeveld 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kan, als je bij je profielinstellingen al je gegevens hebt ingevuld dan kan iemand van Vodafone daarmee aan de slag. Dit zal vandaag en/of anders morgen gebeuren en dan zullen ze dit hier ook melden.

Succes verder in ieder geval en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 

rwlangeveld
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gedaan; wat is de volgende stap; moet ik gewoon even afwachten tot ik bevestig krijg dat het is gebeurd?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
rwlangeveld wrote:

Gedaan; wat is de volgende stap; moet ik gewoon even afwachten tot ik bevestig krijg dat het is gebeurd?

Yep, je krijgt hier een bevestiging als een medewerker het heeft opgepakt en los gekoppeld. Dus nog even geduld hebben 🙂

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @rwlangeveld,

Ik heb zojuist het account ontkoppelt. Wil je eens kijken of dit naar tevredenheid is gebeurd? 

rwlangeveld
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je hartelijk, maar ik weet nog niet of het helemaal goed is gegaan...

Wanneer ik inlog op Mijn Ziggo (wordt geredirect via vodafone.nl als ik me niet vergis) zie ik enkel nog mijn Ziggo producten en niet mijn Vodafone mobiele abonnement.

Wanneer ik echter op My Vodafone probeer in te loggen, geeft de site aan dat ik ben ingelogd met mijn Ziggo account….

Heb er wat mee lopen stoeien, maar het lukt met niet om op My Vodafone in te loggen met een My Vodafone account. Ook een nieuw account aanmaken lukt niet, want dan krijg ik de melding dat deze al bestaat….

Wanneer ik nu inlog op Mijn Ziggo met mijn persoonlijke e-mail adres, zie ik mijn "familie” e-mail adres als login gegevens. En onder producten enkel Ziggo producten; geen Vodafone mobiel.

Wanneer ik nu inlog op My Vodafone website, zie ik mijn persoonlijke e-mail adres als login gegevens. Ik zie hier echter geen Vodafone contracten, maar wel mijn Ziggo contract…

De URL vermeldt ook specifiek: "ZIGGO ONLY USER”:

https://www.vodafone.nl/account/overzicht?messages=ZIGGO_ONLY_USER

Ik heb bovendien een e-mail gekregen: "Als het goed is, weet u al dat u uw zakelijke abonnement met nummer 316xxxxxxxx niet meer kunt bekijken in My Vodafone.”.

Wat mij verbaast, want dit is mijn privé nummer…

Dus….Graag nog wat hulp!!

 

(nb. Bij voorkeur log ik in op ZIggo met mij "familie” e-mail adres, als vermeld in de MIjn Ziggo site, en op Vodafone met mijn persoonlijke e-mail adres.)

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @rwlangeveld,

Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling. Ik heb Ziggo ontkoppelt van Vodafone, maar daarmee is blijkbaar nu het My Vodafone account verdwenen. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd om een nieuw account aan te maken hiervoor met je privé e-mailadres. Wis wel voor de zekerheid voordat je hieraan begint, even al je cookies. Aangezien je veel hebt geprobeerd gisteren, is dat wel handig! 

Ik hoor graag wat de status is nadat je dit geprobeerd hebt.  

rwlangeveld
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb zelf nu een nieuwe My Vodafone account kunnen aanmaken. Dus dat lijkt goed te zijn gegaan. Dank je hartelijk!

N.B. Klopt het dat ik in mijn browser (in twee verschillende tabbladen) niet tegelijkertijd met het ene account in My Vodafone en met het andere account in Mijn Ziggo kan inloggen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
rwlangeveld wrote:

Ik heb zelf nu een nieuwe My Vodafone account kunnen aanmaken. Dus dat lijkt goed te zijn gegaan. Dank je hartelijk!

N.B. Klopt het dat ik in mijn browser (in twee verschillende tabbladen) niet tegelijkertijd met het ene account in My Vodafone en met het andere account in Mijn Ziggo kan inloggen?

Ja, dat klopt. Je kan maar 1x tegelijk inloggen. Dit komt omdat Ziggo ook op hetzelfde inlog systeem zit als Vodafone en dat wil dan niet. Je zou het kunnen proberen met een andere browser, als je echt tegelijk wil kijken. Maar ja, waarom zou je ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic