Dank je hartelijk, maar ik weet nog niet of het helemaal goed is gegaan...
Wanneer ik inlog op Mijn Ziggo (wordt geredirect via vodafone.nl als ik me niet vergis) zie ik enkel nog mijn Ziggo producten en niet mijn Vodafone mobiele abonnement.
Wanneer ik echter op My Vodafone probeer in te loggen, geeft de site aan dat ik ben ingelogd met mijn Ziggo account….
Heb er wat mee lopen stoeien, maar het lukt met niet om op My Vodafone in te loggen met een My Vodafone account. Ook een nieuw account aanmaken lukt niet, want dan krijg ik de melding dat deze al bestaat….
Wanneer ik nu inlog op Mijn Ziggo met mijn persoonlijke e-mail adres, zie ik mijn "familie” e-mail adres als login gegevens. En onder producten enkel Ziggo producten; geen Vodafone mobiel.
Wanneer ik nu inlog op My Vodafone website, zie ik mijn persoonlijke e-mail adres als login gegevens. Ik zie hier echter geen Vodafone contracten, maar wel mijn Ziggo contract…
De URL vermeldt ook specifiek: "ZIGGO ONLY USER”:
https://www.vodafone.nl/account/overzicht?messages=ZIGGO_ONLY_USER
Ik heb bovendien een e-mail gekregen: "Als het goed is, weet u al dat u uw zakelijke abonnement met nummer 316xxxxxxxx niet meer kunt bekijken in My Vodafone.”.
Wat mij verbaast, want dit is mijn privé nummer…
Dus….Graag nog wat hulp!!
(nb. Bij voorkeur log ik in op ZIggo met mij "familie” e-mail adres, als vermeld in de MIjn Ziggo site, en op Vodafone met mijn persoonlijke e-mail adres.)