Hoi
WillemijnH Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje, dit is wel heel erg zeg!
Ik kan me haast niet voorstellen dat het iemand van Vodafone is geweest maar iemand van Ziggo. Uiteraard moet dit niet uitmaken want dit soort dingen doe je gewoon niet. Nu gaat het echt over Ziggo en dit is de Vodafone Community, dus het ligt niet echt bij de juiste mensen op dit moment.
Mijn advies is om contact op te nemen met de
klantenservice van Ziggo en daar uit te leggen wat er aan de hand is en dat je dit abonnement niet wenst. Wil het niet lukken om te bellen dan kan je ook
chatten met Ziggo. Daar zitten mensen die je kunnen helpen. Of beter te zeggen, daar zitten mensen die je MOETEN helpen!!
Stuur je dus echt naar Ziggo omdat daar nu een contract mee is aangegaan en daar kan Vodafone niet voor je in mee kijken. Dat is weer een hele andere administratie eigenlijk. Aangezien ik ook op de
Community zit van Ziggo zal ik daar een moderator aanspreken en vragen of deze je verhaal ook eens wil inzien (dit verhaal hier op de community van Vodafone). Ik weet dan niet of die iets kan doen, het kan zijn dat ze je vragen of je op de
Community van Ziggo een bericht wilt plaatsen om te helpen (wat mij nog beter lijkt om te doen want daar kunnen ze je erg goed helpen).
Ben het helemaal met je eens als je nu denkt dat jij al die moeite moet doen om er van af te komen terwijl je het nooit wilde hebben. Maar op dit moment is er gewoon geen andere mogelijkheid dan het op deze manier te doen. Ga het eerst even proberen met bellen of chatten, lukt het niet dan zou ik een account aanmaken op de
Ziggo Community en anders kan je altijd nog een
klachtenformulier invullen op de website van Ziggo.
Mocht je er niet uit komen dan hoor ik het wel, maar ik denk dat het wel moet gaan lukken.