RS2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo/Vodafone bloedirritant


- Onlangs een ziggo pakket geüpgrade naar alles in 1 alles zou het zelfde blijven maar helaas einde van de maand mijn nieuws groepen abonnement verdwenen
Antwoord ziggo: nieuwsgroepen wat zijn dat ? Oh oké dat tja dat verdwijnt na de upgrade
- We hadden 1 ziggo mobiel abonnement er werd automatisch omgezet naar Vodafone deze vond ik wel interessant en bel met ziggo om te vragen of ik er nog 2 kan aanschaffen tegen dezelfde condities
antwoord ziggo: Natuurlijk meneer graag zelfs
Met KPN contact opgenomen wanneer mijn abonnementen afliepen, en een paar dagen later terug naar Ziggo om ze definitief te maken
Antwoord ziggo: helaas meneer deze aanbieding is exclusief voor ziggo mobielklanten en mag ik u niet verkopen (zit pas 25 jaar bij ziggo)
Nou ja dan niet !!! tot eind 2017 een aanbieding van Ziggo/vodafoon tegen dezelfde zogenaamde exclusieve condities waar ik een paar weken terug niet voor in
Aanmerking kwam !?!? wat een nep zeg maar goed in 11-2017 toch maar 2 aangeschaft..... dacht ik :
Na het telefonisch afsluiten ( kan alleen tel. Had gevraagd om een online of per mail formulier maar helaas) krijg je per mail de bevestiging
En zag een verkeerd telefoonnummer (formulier toch handiger heb je geen spraakverwarring) gelijk gebeld om het te corrigeren
Na 10 dagen nog niet te hebben vernomen/ontvangen toch maar een bellen naar ziggo antwoord ziggo: Nee meneer moet u niet bij ons zijn maar bij vodafoon.
Vreemd heb toch bij ziggo gekocht maar goed bellen naar vodafoon:
Geweldig een keuzemenu, kies 1 kies 3 kies kies 5 enz waar kan ik u mee van dienst zijn ? nee dan zit u verkeerd ik verbind u door jammer dan een bandje
Opnieuw bovenstaande riedel helaas u zit verkeerd ?!?! en ja hoor opnieuw een bandje na 1.25 uur en een bloeddruk van 180 iemand gesproken die me op dat
Moment niet verder kon helpen omdat desbetreffende afdeling overbelast zijn ?!?! we zoeken u uit en bellen u morgen terug
Nou helaas niemand meer gesproken na een paar dagen weer maar eens gebeld en precies hetzelfde riedeltje als hierboven beschreven, we bellen u terug
Maar helaas !
Na een week wederom gebeld het keuzemenu is inmiddels iets verbeterd ik heb aangegeven dat ik niet meer doorverbonden wenst te worden omdat ik ervoor pas het hele verhaal opnieuw uit te leggen, nu wordt er steeds gezegd ik ga het met juiste afdeling overleggen en gooien ze me tot 4x toe terug in het menu GRRRRRR!!
Na 1.5 uur gaan ze me wederom terugbellen, maar helaas !
Na 1 week wederom gebeld en wederom wordt ik gewoon voor het lapje gehouden
In Januari is de maat vol ik bel naar Ziggo en vraag of ze me daar verder kunnen helpen antwoord ziggo: wij verkopen geen vodafoon abonnementen meer sinds
September dus is het onmogelijk dat u deze bij ons heeft gekocht ik zet u door naar Vodafoon, maar dat wil ik niet te laat....... als gebeurd !!
Opnieuw naar ziggo gebeld om naar opzeggingen want ben er klaar mee, antwoord ziggo: maar meneer dit kan toch allemaal niet waar zijn we gaan het voor u oplossen (gek net kon het niet) ik zet u door naar een collega en deze gaat het rechtzetten, en warempel het lijkt erop dat deze persoon het aantrekt en zich in gaat zetten.
Even alles opnieuw invoeren en al het oude eruit gooien zo tel. Nr en sim nummer invoeren en klaar, Ah jammer tel.nr. en sim nummers door elkaar gehaald sorry
Kan er maar 1 activeren en kan de tweede nu niet oplossen en uw eindejaarkorting geld helaas niet meer omdat het nu januari is ! (niet te geloven) we kunnen bij vodafoon aanvragen of het nog wel voor deze prijs mag (moet niet gekker worden) Ik moet overmorgen (vrijdag) werken en bel u dan op om dit samen met vodafoon voor 20.00 uur te regelen anders zijn ze daar gesloten en ja hoor om vrijdag 21.00 wordt ik gebeld door ziggo om te zeggen dat het nu te laat is en niet eerder MOCHT bellen van zijn leidinggevende (wat is dit)
Ik bel u maandag ik ben een man van mijn woord en ga u kost wat kost bellen ! maandag mijn planning omgegooid omdat ziggo kon bellen helaas niemand gebeld !!!
Nu is de maat echt vol en bel naar ziggo om alles op te zeggen, sorry we kunnen u niet helpen wij verkopen geen vodafoon abonnementen GRRRRRRRR!!!
Opnieuw bellen andere medewerken die me wederom overhaalt om het nog eens te proberen, ik verbind u door met een speciaal nummer van een leidinggevende die
Het 100% zeker voor u op gaat lossen, ja hoor wordt weer in date kl..te menu geslingerd niet te geloven !!
Wederom naar ziggo opzeggen gebeld en krijg daar ene Brenda Loots ( enige naam welke ik genoteerd heb, slechte eigenschap) te spreken welke me wederom naar vodafoon wilt doorverbinden en me niet wenst te helpen heb herhaaldelijk aangegven dat ik bij ziggo heb gekocht dus ook bij ziggo wil annuleren dit word een minder prettige woordenwisseling waarna ik aangeef dan alles te willen beëindigen ook mijn ziggo abonnement ook hiermee wil ze me niet helpen !! aangegeven dat ik het hier niet bij laat zitten en de hoorn erop gegooid
Na een half uur belt ze terug omdat het haar niet lekker zit, en gaat me helpen om alsnog alles in orde te maken (ik lijk wel gek om steeds beet te laten nemen zelfs na diverse keren als vuil te zijn behandeld , maar goed) in 30 min alles nog eens doorgelopen en als laatste woorden: ik beloof u dat ik morgen minimaal een email met de status stuur en alles ga oplossen
Nou je raad het al GEEN REACTIE TOTAAL NIETS !!!!
Vragen:
- Hoe moeilijk kan het zijn voor een telefoonprovider als vodafoon om 2 abonnementen af te sluiten
- Hoe is het mogelijk dat een telefoonprovider als vodafoon geen fatsoenlijk keuzemenu kan installeren
- Zowel Ziggo als Vodafoon hebben van mij 4 tel.nrs 3x mobiel en 1x vast en een emailadres waarom lukt het dan niet om
Mij minimaal 1 terug te bellen of te mailen na 10x belooft te hebben.

Ik lees in het nieuws dat vodafoon volop klanten verliest nou kan het heel goed begrijpen
De klantenservice van zowel vodafoon als ziggo is ronduit niet bekwaam om klanten te helpen/te behouden als het te moeilijk wordt
Knallen ze je of naar een andere afdeling zonder te melden of ruggenspraak te houden of gooien je terug in het menu en hebben
een bloedirritante onverschillige 9 tot 5 houding ( op een enkeling na maar goed die laten het ook afweten omdat ze waarschijnlijk door hun
leidinggevende worden gedwarsboomd )

Met vriendelijk groet
Rob
5 Reacties 5
bliek1

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tja, zo wordt er gewerkt tegenwoordig. KPN is niet perse beter.
RS2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werken !? Werkte ze maar eens op die klanten”service” dan gebeurde er misschien eens iets nuttigs
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi RS2,

Dat is een flink verhaal welke duidelijk geen schoonheidsprijs verdient. Excuses voor alles wat er mis is gegaan.
Als ik het goed begrijp wil je de abonnementen/bestellingen annuleren en is dit nu nog steeds niet gebeurd? Of wil je de bestellingen behouden, maar moeten er gegevens gewijzigd worden?
Wat bedoel je precies met telefoonnummer dat niet klopt? Maak je gebruik van nummerbehoud?

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
RS2,

Ben je inmiddels al geholpen?
RS2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee maar heb mijn 3 abonnementen inmiddels elder ondergebracht gewoon bij simpel in een half uur en na 2dagen mijn simkaarten binnen heel simpel dus
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic