Iwanstroom

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zichtbaarheid op app

Hallo mijn vrouw heeft vanmorgen haar scherp m abo omgezet in een scherp xl maar kan die in de app niet zien bij tegoed wel ziet zij bij abonnement dat het is omgezet hoe kan dat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Iwanstroom

Normaliter heeft het heel even nodig om te synchroniseren (48 uur ongeveer) Als het abonnement al actief is.
Is het dan nog niet het geval raad ik je aan om contact hier over op te nemen met de klantenservice.
Wat je wel kan doen is eventueel de app verwijderen en dan weer opnieuw installeren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Iwanstroom

Normaliter heeft het heel even nodig om te synchroniseren (48 uur ongeveer) Als het abonnement al actief is.
Is het dan nog niet het geval raad ik je aan om contact hier over op te nemen met de klantenservice.
Wat je wel kan doen is eventueel de app verwijderen en dan weer opnieuw installeren.
Iwanstroom
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top steven bedankt het is inmiddels gelukt
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank, mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic