FC.Barcalona

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zender ESPN

Dag 

ik wil u vragen daar er gisteren iets verkeerd is gegaan

om mijn gratis zender van ESPN terug op mijn TV te zetten 

de reden is deze heb ik er gratis bij gekregen bij het afsluiten van  mijn  en mijn vrouw  het Vodafone  abonnement  hoop u begrijp en dat het wordt opgelost

mvg Jan 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @FC.Barcalona 
Zodra Vodafone en Ziggo je adres gegevens hebben gecontroleerd dan krijg je vanzelf korting op je Vodafone abonnement en de keuze voor een gratis zender bij Ziggo. Zender keuze is Ziggo Sport Totaal, Movies & Series L en Ziggo Kids. Er is geen keuze voor ESPN, die is niet gratis te bekijken. Het is mij, en dan denk ik ook de moderatoren, niet duidelijk wat je nu bedoelt. Keuze voor gratis zender kan je maken via Mijn Ziggo. Ga naar 'Extra tv-pakket instellen', kies je pakket en bevestig je keuze. Je kunt je nieuwe zenders daarna binnen een dag bekijken.

Mocht je iets anders bedoelen, laat het dan even weten. 

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Mogelijk heb je bij het verlengen aan de ziggo  kant een gratis zender pakket voor een bepaalde periode gekregen en is die nu afgelopen? Onbeperkt gratis ESPN bestaat niet, behalve ESPN 1 op kanaal 18 uit mijn hoofd. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @FC.Barcalona, welkom hier!

Je ziet dat jouw bericht een hoop vragen oproept, omdat ESPN Compleet geen onderdeel is van de Gratis Extra's als je Ziggo en Vodafone combineert. Net als Tjeerd85 vermoed ik dan ook dat je dit zenderpakket voor een specifieke periode cadeau hebt ontvangen bij het afsluiten van de extra Vodafone abonnementen bij Ziggo. Zien we je terug met meer informatie? Wil je dan jouw Community profiel ook aanvullen met jouw adresgegevens?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic