Petercors7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelf gemaakte video

Wie wil en kan mij helpen?
Als ik een video maak en die wil versturen via WhatsApp
Dan stuurt die hem wel maar de ander kan hem iets openen omdat de inhoud gevaarlijk is...
En dat gebeurt ook bij mij zelf.. ik kan hem niet openen wat ik toegestuurd krijgen!

Hoor het graag

Met vriendelijke groeten,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ben eens zelf gaan rondneuzen voor je. Om eerlijk te zijn zegt de melding mij niks.
Welke app wordt geopend om de video af te spelen? Je zou eens whatsapp kunnen verwijderen (maak wel een back-up in whatsapp) en vervolgens installeer je hem opnieuw. Let bij het installeren erop dat je overal de machtiging voor geeft (whatsapp heeft dan toegang tot de camera etc.).
Het kan ook aan de app liggen waarmee de video's worden afgespeeld. Hier zul je dus ook naar moeten kijken via de instellingen van de desbetreffende app. Ik zelf gebruik bijvoorbeeld VLC.

Tevens zijn dit ook dingen die geblokkeerd kunnen worden door een virusscanner.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ben eens zelf gaan rondneuzen voor je. Om eerlijk te zijn zegt de melding mij niks.
Welke app wordt geopend om de video af te spelen? Je zou eens whatsapp kunnen verwijderen (maak wel een back-up in whatsapp) en vervolgens installeer je hem opnieuw. Let bij het installeren erop dat je overal de machtiging voor geeft (whatsapp heeft dan toegang tot de camera etc.).
Het kan ook aan de app liggen waarmee de video's worden afgespeeld. Hier zul je dus ook naar moeten kijken via de instellingen van de desbetreffende app. Ik zelf gebruik bijvoorbeeld VLC.

Tevens zijn dit ook dingen die geblokkeerd kunnen worden door een virusscanner.

Anonymous
Niet van toepassing
Het beste kun je hierin na gaan wanneer dit issue begon om op die manier uit te zoeken wat het is geweest.
Het kan namelijk ook een stukje software zijn. Door bijvoorbeeld de nieuwe software te downloaden en te installeren kan het altijd mis gaan. En dan heb je nog eventuele bugs. Wat je altijd kan doen is terug zetten naar fabrieksinstellingen. Let er wel op dat je een back-up maakt van je telefoon.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Petercors7 , heb je de tips van Steven- uitgeprobeerd? Probleem verholpen?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gelsoten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic