mjs1987

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Zeer teleurgesteld in vodafone

Beste, lezer, Vodafone

mijn probleem ligt al zon 1 jaar bij jullie,
ik heb totaal geen netwerk in het buiten land,
ik heb diverse simkaarten gehad en diverse toestellen geprobeerd,
helaas werkt niets,

nu heb ik vorige week weer een aantal keren contact gehad en word ik weer van links naar rechts gestuurd,

nu heb ik vorige week donderdag een case nummer gekregen,
en er werd mij beloofd dat het probleem zou worden opgelost,
Tot nu 17:00 niets gehoord van vodafone,
heel spijtig want morgen vertrek ik weer naar duitsland,

nu heb ik net contact gehad met vodafone over de stand van zaken,
nu krijg ik de mededeling dat ik in duitsland maar contact moet gaan opnemen met vodafone om het probleem om te lossen,
ten eerste kan ik niet bellen smsen of internetten in het buitenland,
en ten tweede het probleem zou worden op gelost nu word alles bij mij neer gelegd,

ik baal hier enorm van en ben ook van plan om verdere stappen te ondernemen,

ik krijg langzaam het gevoel dat vodafone het probleem niet WIL en KAN oplossen

( ik krijg me wel geregisteerd op een netwerk in duitsland maar daar stop het dan ook, totaal geen bereik )
5 Reacties 5
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
mjs1987 , vervelend dat je al langer met dit probleem loopt, zonder oplossing! De reden waarom je gevraagd is vanuit Duitsland contact op te nemen, zal waarschijnlijk zijn omdat er dan ter plekke wat dingen met je getest kunnen worden om na te gaan wat er mis gaat met je verbinding. Als dit advies naar aanleiding van een case aan de Technische Dienst is gekomen, kan ik je alleen aanraden dit op te volgen zodat ze naar een oplossing kunnen zoeken. Het forum is bedoeld zodat klanten elkaar ook kunnen helpen met vragen en adviseren. Vanuit hier hebben we dus geen inzicht in de systemen. Ik raad je aan het advies van de technische dienst op te volgen.
mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Niet zaak ligt bij mijn advocaat! Probleem is opgelost, maar heb kosten moeten maken en ik wil een compositie waar ik recht op heb, gisteren bij geweest ook zonder resultaat, dus heb mijn advocaat gebeld
keestramper

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou eerst Nederlands leren voor je gaat communiceren. "niet zaak ligt bij advocaat"gisteren ook bij geweest zonder resultaat

Misschien is dit wel de oorzaak dat ze je niet begrijpen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Fijn dat het probleem inmiddels is opgelost. Via het forum behandelen we geen persoonlijke vragen of klachten. Qua compensatie kunnen we dus niets voor je betekenen. Ik raad je aan daarvoor contact op te nemen met de klantenservice, zij kunnen nagaan wat er mogelijk is.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic