Keesm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slechte verbinding

Kan niet een normaal gesprek voeren zeer slechte verbinding gesprek valt weg moet elke keer telefoon helemaal uitzetten en weer aan dan enigszins gesprek mogelijk . Ik heb iPhone 12 pro

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Keesm 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Oei, dat is natuurlijk erg vervelend en niet de bedoeling. Er zijn een aantal dingen die je moet doen om te zien waar het aan zou kunnen liggen. Haal je simkaart uit je toestel en stop deze in een ander toestel en het liefst een andere simkaart in je eigen iPhone 12. Bekijk dan of het probleem in je toestel zit of in de simkaart. Als dit niet lukt, probeer eens je toestel in vliegtuig modes te zetten en daarna weer terug aan, wie weet komt het dan wel goed. Wat je ook nog kan doen is even van mobielnetwerk wijzigen en dan weer terug zetten naar Vodafone NL. Er zal dan een kleine reset plaatsvinden en soms is het opgelost. 

Wil dat niet lukken dan zou je netwerkinstellingen een reset kunnen geven, maar dat is het wel uiterste wat je kan doen. Langs een Vodafone winkel gaan en laten controleren is ook nog een optie, dan kunnen ze er gelijk naar kijken. Hopende dat je iets aan deze info hebt, laat weten of het is gelukt om hem weer goed te krijgen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Keesm,
Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als er telkens geen verbinding is en je hierdoor geen gesprekken kunt voeren. Gelukkig lees ik dat @Energieboy je al een aantal tips geeft. Mochten deze tips niet helpen, raad ik aan om de Network check te doorlopen. Hier staan een aantal tips in die je nog kunt doorlopen. Ook wordt er in de Network check gecontroleerd of er een storing/ werkzaamheden zijn. Ik hoor graag van je wat hier uit komt. Mocht het daarmee niet opgelost zijn, kun je ons laten weten wat er uit de kruistest is gekomen (jouw simkaart in een ander toestel en een werkende in jouw toestel)? Daarnaast heb ik dan gelijk al een paar vragen. Sinds wanneer ervaar je dit? Kun je wel SMS'en en gebruik maken van internet? Wat geeft het toestel aan over het netwerk? Ervaar je dit op een bepaalde postcode of overal? Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Zijn er meer mensen in jouw omgeving die hetzelfde ervaren? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic