Hoi @Keesm
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Oei, dat is natuurlijk erg vervelend en niet de bedoeling. Er zijn een aantal dingen die je moet doen om te zien waar het aan zou kunnen liggen. Haal je simkaart uit je toestel en stop deze in een ander toestel en het liefst een andere simkaart in je eigen iPhone 12. Bekijk dan of het probleem in je toestel zit of in de simkaart. Als dit niet lukt, probeer eens je toestel in vliegtuig modes te zetten en daarna weer terug aan, wie weet komt het dan wel goed. Wat je ook nog kan doen is even van mobielnetwerk wijzigen en dan weer terug zetten naar Vodafone NL. Er zal dan een kleine reset plaatsvinden en soms is het opgelost.
Wil dat niet lukken dan zou je netwerkinstellingen een reset kunnen geven, maar dat is het wel uiterste wat je kan doen. Langs een Vodafone winkel gaan en laten controleren is ook nog een optie, dan kunnen ze er gelijk naar kijken. Hopende dat je iets aan deze info hebt, laat weten of het is gelukt om hem weer goed te krijgen.