Al vele jaren ben ik een tevreden klant van Vodafone geweest. Helaas is de service van deze provider de laatste tijd erg verslechterd en worden om niets telefoon verbindingen verbroken als je een kritische vraag stelt.
Wat is het geval: Mijn abonnement loopt in december af en, omdat ik altijd zeer te spreken was over Vodafone, heb ik mijn contract al enkele maanden geleden verlengd met een Sim-only. Dit, omdat mijn Iphone nog uitstekend werkte, Echter, wat ik tijdens het verlengen van mijn contract nog niet wist, mijn iphone gaat kapot. Toen ik Vodafone vroeg om mijn contract aan te passen van Sim-only naar abonnement met telefoon, was dat niet mogelijk en werd erbij gezegd dat dat mijn probleem is. Ook als ik geen telefoon kon betalen op dit moment, moet ik toch het contract uitdienen. Nergens is mij ooit verteld dat contracten wurgcontracten zijn.
De service valt mij vies tegen, behalve als je een nieuwe klant bent die Vodafone graag binnen probeert te halen. En de flexabiliteit naar bestaande klanten is ver te zoeken.
Het feit dat om het niets de verbinding werd afgebroken, sind mij allerminst. Dat schaar ik onder het hoofdstuk "vluchtgedrag". Als je er niet tegen kan dat klanten kritisch zijn, moet je dit werk niet doen.
JBart