Jbart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zeer slechte service Vodafone

Al vele jaren ben ik een tevreden klant van Vodafone geweest. Helaas is de service van deze provider de laatste tijd erg verslechterd en worden om niets telefoon verbindingen verbroken als je een kritische vraag stelt.
Wat is het geval: Mijn abonnement loopt in december af en, omdat ik altijd zeer te spreken was over Vodafone, heb ik mijn contract al enkele maanden geleden verlengd met een Sim-only. Dit, omdat mijn Iphone nog uitstekend werkte, Echter, wat ik tijdens het verlengen van mijn contract nog niet wist, mijn iphone gaat kapot. Toen ik Vodafone vroeg om mijn contract aan te passen van Sim-only naar abonnement met telefoon, was dat niet mogelijk en werd erbij gezegd dat dat mijn probleem is. Ook als ik geen telefoon kon betalen op dit moment, moet ik toch het contract uitdienen. Nergens is mij ooit verteld dat contracten wurgcontracten zijn.
De service valt mij vies tegen, behalve als je een nieuwe klant bent die Vodafone graag binnen probeert te halen. En de flexabiliteit naar bestaande klanten is ver te zoeken.
Het feit dat om het niets de verbinding werd afgebroken, sind mij allerminst. Dat schaar ik onder het hoofdstuk "vluchtgedrag". Als je er niet tegen kan dat klanten kritisch zijn, moet je dit werk niet doen.
JBart

5 Reacties 5
PLOP

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat een slechte service van de medewerker! Ik zou als ik jou was gaan kijken voor de optie van Vodafone next je kunt bij een Sim only na 2 maanden. Het contract beindigen en een nieuw contract aangaan met telefoon. Ook zou ik eens met de opzeg lijn bellen 0800-0001 (optie 3) om te kijken of bestelling nog in de zichtermijn valt om zo nieuwe bestelling te plaatsen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Jbart,

Inderdaad een zeer ongepaste reactie. Onze excuses hiervoor. De tips die PLOP je geeft zijn inderdaad de tips die ik je ook zou geven. Vodafone NEXT is je beste optie als je de Sim Only niet meer kunt annuleren. We zijn benieuwd naar een update!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Jbart, is het nog gelukt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, is het topic bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic