Paul202

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slechte dekking in en om huis

Hallo. Ik heb een bijzonder slechte bel verbinding in huis. Maar ook in tuin of op de oprit is de dekking slecht. Ik woon in Oirschot 5689AD. Kunt u checken wat er aan de hand is. Het is zodanig slecht dat ik thuis alleen met een vaste telefoon kan bellen. Meestal is de verbinding maar 1 streepje sterk. In veel gevallen helemasl niks.
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad u aan om eens de network check te doorlopen via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Door dit te doen kom je er achter of het een blokkade, instelling in het toestel of een storing is
Paul202
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft niet geholpen. Bijzonder vreemd dat ik geen account kan aanmaken op My Vodafone. Ik heb een gsm van het werk met een Vodafone abonnement maar het nummer wordt op de My Vodafone pagina niet herkent. Van de regen in de drup heet dat dan .... Doe verder geen moeite. Ik ga op t werk vragen mijn Vodafone abonnement om te zetten naar een andere provider.
Anonymous
Niet van toepassing
op dit moment zijn er werkzaamheden in onze systemen
Dit is ook de reden waardoor er geen my vodafone account aangemaakt kan worden. het beste kun je in de middga hiervoor contact opnemen met de klantenservice, of eventueel zelf proberen tegen die tijd.
Paul202
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mwa. Zoals gezegd: ik zoek een andere provider. De verbindingsterkte is namelijk continu 1 steeepje; soms niks. Dat gaan jullie niet voor mij oplossen.
Paul202
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat mijn vrouw met iPhone én ook Vodafone wél fowd bereik heeft, ben ik op internet gaan zoeken. En wat blijkt: als ik de netwerkmodus omzet van "automatisch 4g/3g/2g" naar "alleen 2g", is de dekking jneens 4 steeepjes!? Hoe kan dat?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Paul202 , de dekking kan verschillend zijn op verschillende netwerken. 2G/3G/4G zijn verschillende netwerkmodussen. Het bereik hiervan kan dus per locatie verschillen. Zo kun je dus op een locatie bijvoorbeeld goede 2G dekking en mindere 3G dekking hebben, maar op een andere locatie precies andersom.


Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic