RoyW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slecht tot geen bereik in woonwijk

Hallo,
 
wij wonen op postcode 5864ee (meerlo, n-limburg). Sinds dat wij zijn overgestapt op vodafone is de bereikbaarheid waardeloos. In huis hebben we maar zelden bereik. Telefoon zegt altijd "geen netwerk beschikbaar". Ik gebruik zelf een samsung galaxi mini. Maar anderen met vodafone hier in de buurt, hebben hetzelfde probleem.
 
De e-mailservice van vodafone zei tot 2x toe dat er storing of werkzaamheden in de buurt waren. maar we hebben nog nooit een goed bereik gehad hier, dus dat lijkt me zeer sterk.
 
Als dit niet veranderd, zijn we genoodzaakt om over te stappan naar een andere provider. Of we moeten terug naar 1990, toen iedereen ook nog een vaste telefoon had!
 
Roy Wilms
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi RoyW,

Vervelend zeg! Ik heb de dekking voor je nagekeken, zowel het 2 als 3G bereik is redelijk op jouw locatie. Er is geen sprake van een storing. Heb je deze klachten ook als je buiten je huis staat? Het is namelijk zo dat je bereik negatief beinvloed kan worden door omgevingsfactoren, zoals de constructie van je huis.

RoyW
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
ja, zeer matig. Maar wat heb je aan een mobiele telefoon, als je buiten moet gaan staan om te kunnen bellen?
 
Roy
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
RoyW schreef:
Hoi,

ja, zeer matig. Maar wat heb je aan een mobiele telefoon, als je buiten moet gaan staan om te kunnen bellen?

Roy
Hoi Roy, ik begrijp dat het vervelend is maar zoals mijn collega al aangaf ben is het bereik afhankelijk van factoren. Is er een mogelijkheid dat je het toestel naar de 2G verbinding schakelt en het dan nog eens probeerd ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic