Zakraket

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slecht bereik

geachte,

Ik ben sinds ongeveer een jaar klant van Vodafone en ben zeer ontevreden over het bereik. Een paar voorbeelden:
- bij mij thuis: 5064LJ binnen de ring van Tilburg. Voicebereik redelijk maar niet stabiel, dataverbinding nauwelijks beschikbaar. Helaas woon ik tussen 4 masten in en dus in een dekkingsgat dat al >10 jaar een probleem is (zelf gewerkt bij KPN op de aqcuisitieafdeling)
- op mijn kantoor: midden in de stad, tegenover het station in Tilburg bij een groot raam: bellen nauwelijks mogelijk. Meestal Vaak moet ik 5x een nummer draaien voor ik een gesprek krijg, duidelijk verstaanbaar bellen alleen mogelijk als ik buiten ga staan.
- bij een klant: Hank, langs de A27. Geen enkele dataverbinding mogelijk, bellen gaat redelijk zolang je bij een raam staat
- op vakantie over de A1 richting Dld: gedurende een half uur van Apeldoorn naar Enschede: gedurende een half uur rijden zo'n beetje langs de hele A1 vrijwel geen dataverbidning mogelijk en slechts met de groooootste moeite een weerpagina kunnen checken
- regelmatig heb ik problemen om mensen te bellen: moet eerst meerdere keren nummers draaien voor ik een gesprek tot stand kan brengen.

Op al die lokaties claimt VF op het dekkingsoverzicht prima 3g/4g dekking te hebben, maar de praktijk is anders? Zelfs de voicedekking is regelmatig niet best.

Voor je denkt: het ligt aan de telefoon. Ik had voorheen KPN en waar KPN dezelfde gaten had ik niet deze problemen in deze mate. Wel dezelfde telefoon.
Ik ben bij KPN weggegaan mede vanwege de slechte netwerkervaring en vele gaten, maar VF is beduidend slechter.

Hoogachtend, ontevreden klant
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic