mathilde94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slecht bereik sms en bellen 6545 Nijmegen

Beste meneer/ mevrouw,
Al een tijdje (de precieze begindatum weet ik niet meer) heb ik er last van dat ik in en rondom mijn huis nauwelijks netwerkbereik heb. Soms heb ik een streepje bereik, vaker nog heb ik er geen of heb ik een kruis staan bij mijn netwerkbereik. Ik weet niet hoe mijn internetbereik is aangezien ik altijd op het Wifi netwerk van thuis zit als ik thuis ben. Smsjes komen heel vaak niet binnen en gesprekken mislukken meestal ook. Eerst had ik hier niet heel veel last van omdat ik niet zo vaak belde en smste, maar tegenwoordig is dit meer en ondervind ik er dus veel last van. Ik heb al door het forum gekeken en heb stappen ondernomen om te kijken of ik er iets aan kan veranderen/ of het echt aan vodafone ligt (de SIM heeft in verschillende telefoons hetzelfde probleem, als ik naar bijvoorbeeld een KPN netwerk overschakel heb ik ineens minstens 2 streepjes bereik). 
Kunt u mij hiermee helpen, ik vind het namelijk erg vervelend.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Mathilde van der Lee
6 Reacties 6
anilbektas

Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo
goeden dag ik woon zelf in postcode gebied 6544tp ook veel problemen
had vodafone voor u een oplossing zo ja wat voor oplossing ??
gr
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mathilde en Anilbektas, vervelend dat jullie dit ervaren. Betreft het hier het 3G of 2G (GPRS) netwerk? Ik zie namelijk dat de 3G niet heel erg sterk is op deze locatie. Handmatig overschakelen naar het 2G netwerk zou het probleem kunnen oplossen. Ik hoor het graag van jullie!
anilbektas

Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
serkan wat ik niet snap jij bevestigt dat 3g niet heel sterk is in mijn woon gebied en ik krijg van technische afd te horen moet goed tot zeer goed zijn verbinding ow ja oversckele naar 2g is internet nog slechter wil jij zelf met 2g internet op youtube video bekijken ??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@anilbektas

Je kunt de dekking ook zelf controleren via het dekkingskaartje op onze site. Daar zie je ook dat de 3G dekking op jouw postcode niet heel sterk is (de kleur is roze en dit betekent dat daar de op één na zwakste 3G verbinding is).
judith47

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook sinds maandag 9-12-13 geen bereik meer soms 1 streepje woon ook in de postcode 6543 heb al van alles gedaan sim kaartje eruit,accu eruit netwerk veranderd zelf vanmiddag een nieuw sim kaartje gehaalt omdat ze zeiden via de mail dat het daar aan ligt. nou dus niet. kan weer niet bellen!!!!
hebben jullie al een oplosing dan hoor ik het graag ( heb dit abonement al 10 jaar en nog nooit problemen gehad )
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Maartje: da's toch de snelheid? Zegt niets per se wat over de sterkte van het signaal maar meer over de snelheid van de mast (hoe nieuwer de mast hoe sneller meestal).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic