ts46

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slecht bereik internet

Hallo,
 
ik ben nu enkele maanden in bezit van een Samsung Galaxy Ace met vodafone abonnement met 400mb data. Het probleem dat ik heb is dat het internet (buiten wifi) altijd zeer slecht ontvangst heeft. Afgelopen weekend stond ik in een groepje vrienden (schuurfeest op het platteland) en iedereen kon bijvoorbeeld op Facebook komen, ik daarentegen had nul ontvangst, terwijl er personen waren met dezelfde telefoon en bijna hetzelfde abonnement. Dit gebeurt erg vaak en ook in gebieden waar normaliter iedereen ontvangst heeft (grote steden o.i.d.) Mijn vraag is nu, hoe kan ik dit verbeteren?
 
met vriendelijke groet, Thomas
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is inderdaad niet de bedoeling, ts46!

Je geeft aan dat andere mensen die Vodafone hebben met hetzelfde toestel dit probleem niet hebben. Dit geeft aan dat het waarschijnlijk niet aan het netwerk ligt, maar aan het toestel of de simkaart. Ga eens langs de Vodafone winkel om een kruistest te laten doen. Zo kan er bekeken worden of er iets mis is met de simkaart of het toestel. Er kan dan direct actie worden ondernomen, bijvoorbeeld in de vorm van een nieuwe simkaart. Succes! Laat even weten of mijn tips geholpen hebben:).
ts46
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al eens langs de vodafone winkel geweest, daar werd me verteld dat ze me niet konden/wilden helpen omdat ik het abonnement heb afgesloten via de actie van Veronica Magazine. Het leek mij dat dit niet uit hoeft te maken, maar omdat ik niet erg veel tijd over heb, ga ik liever niet nog eens nutteloos langs een van uw winkels. Dit is verder niet bedoeld als klacht, maar puur uit praktisch oogpunt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi ts46,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ben je specifiek voor deze klacht als een langs een Vodafone winkel geweest? Zoals mijn collega al heeft aangegeven is het namelijk nodig om in ieder geval je simkaart en toestel te testen om te kijken waar het probleem ligt. Dit kunnen we alleen uitsluiten door een nieuwe simkaart te testen en/of je simkaart in een ander toestel. Ik ga ervan uit dat onze colllega's in de Vodafone winkel je hierbij zeker willen helpen.
ts46
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga komende vrijdag op uw aanraden dan toch nog maar eens langs de vodafone winkel, ik hoop dat ze me dit keer willen helpen. In ieder geval bedankt voor de hulp hier 🙂
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
ts46 schreef:
Ik ga komende vrijdag op uw aanraden dan toch nog maar eens langs de vodafone winkel, ik hoop dat ze me dit keer willen helpen. In ieder geval bedankt voor de hulp hier 🙂
Hoi ts46, graag gedaan en laat ons even weten hoe het bezoek aan de winkel is afgelopen. Mochten er meer vragen zijn, laat het ons gerust weten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic