5 weken geleden word ik gebeld door een salespersoon van Vodafone of ik tevreden ben en mijn abonnement wens te verlengen. Tuurlijk, ben tevreden dus als mijn huidige Red Essentia, onbeperkt bellen, 100 minuten in EU en wat Gb data verlengd kan worden, prima.
Salesman geeft aan, dat dat kan, maar naam abonnement is veranderd, naar Start o.i.d. Ik vraga hem tot 3 maal toe, blijft samenstelling hetzlefde en tot 3 maal bevestigt hij dit.
Even later, ontvang ik bevestiging en dacht ik, toch even checken. En jawel, mijn vrees werd bewaarheid, samenstelling nieuwe abonnement zoals mijn oude abonnement kan helemaal niet.
Waar je dan in terecht komt, is chat, nu al bijna 5 weken, geen mail meer van Vodafone. In mijn 1e chat hebben ze case aangemaakt om gesprke terug te luisteren en dat ik binnen 2 weken uitsluitsel kreeg. Je raadt het al, na 2 weken niets, weer in d echat box klimmen, weer zelfde riedel, geduld, wij, VF nemen contacvt met u op.
Met deze lap teskt bereik ik waarschijnlijk ook niets, het lucht ook niet meer op. Er komt stoom uit mijn oren, ben gewoon genaaid door die salesman en VF reageert niet meer...