Op 4 augustus 2023 voegde ik een nieuw nummer (het vijfde nummer) toe aan mijn Red Together-abonnement in de Vodafone-winkel in Ede, speciaal voor mijn kind.
Ik was echter verrast en teleurgesteld toen bleek dat het nieuwe nummer niet automatisch was opgenomen in de databundel van het abonnement. In tegenstelling tot eerdere gevallen waarin ik nummers aan mijn Red Together-abonnement had lateen toevoegen door de Vodafone Winkel, moest ik nu onverwachte kosten buiten de bundel betalen, van € 635,- in de factuur van Augustus en € 254,- in September.
Direct nam ik contact op met uw klantenservice om dit probleem aan te kaarten. Helaas kreeg ik te horen dat er geen creditering of enige vorm van compensatie kon worden verleend, aangezien ik het nieuwe nummer zelf via de My Vodafone-app had kunnen toevoegen. Deze reactie heeft me teleurgesteld, omdat ik altijd had kunnen vertrouwen op het feit dat het toevoegen van nieuwe nummers aan mijn Red Together-abonnement automatisch werd geregeld, zonder dat ik aanleiding had om te veronderstellen dat dit nu anders zou zijn.