Hey
@FemtoCell ,
Dat is balen dat je bijna niet ontvangst hebt.
Wat je kunt doen is je instellingen controleren voor het 3g en 4g netwerk via
handleidingen.vodafone.nlDe klantenservice kan zien of je correct op het netwerk staat en anders een reset doen.
Mocht dit niet helpen kun je zoals je naam het al zegt voor in huis een femtocell aanvragen. Dit lost natuurlijk niet het probleem buitenshuis op.
Wat je kunt proberen is je simkaart in een andere type en merk telefoon stoppen om te zien of het ligt aan de simkaart. Mocht dit het geval zijn kun je een nieuwe simkaart bestellen of eentje afhalen in een winkel.
Mocht dit niet helpen kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of je correct op het netwerk staat of niet.
Mocht het dan nog niet verholpen zijn kunnen zij een case erin zetten voor de technische dienst zodat ze dit kunnen onderzoeken.
Betreft een storing: deze kun je hier op het forum vinden of op de website.
Laat even weten of het verholpen is.
Groetjes stevied86
*moderator edit:
@stevied86 URL naar handleidingen werkend gemaakt + tag werkend gemaakt.*