mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zakelijke verlengingen blijft maar mis lopen

Ik begin een beetje de wanhoop nabij te komen.. 

Ik heb 2 verlengingen lopen met nieuw toestel
1 daarvan weet ik dat dat lang gaat duren..de nokia 920 wit.. 

maar de ander is een Galaxy S3 blue, na minimaal 6 maanden op de markt mag ik aannemen dat deze vlot leverbaar zou zijn.. 
Maar ja..

Ik heb nu meerder keren met de klantenservice gebeld maar krijg constant een ander antwoord.. Ik heb het idee dat ik zelf overal achter aan moet lopen om het in de gaten te houden want het is telkens iets anders.. Orders on hold? Why?

Hoe kan ik achter de waarheid komen en de werkelijke status van de orders verkrijgen. M
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Mhensen,

Vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone en ik begrijp de frustratie wel hoor. Helaas kan ik je hier niet om persoonlijke gegevens vragen. Ik adviseer je daarom het volgende te doen. Je kunt contact opnemen met onze webcrew, we zijn hier 24/7 bereikbaar. Stel je vraag via Twitter of Facebook. We vragen dan om Vodafone gegevens waaronder het ordenr. Ik weet zeker dat we het juiste antwoord voor je vinden 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Mhensen,

Vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone en ik begrijp de frustratie wel hoor. Helaas kan ik je hier niet om persoonlijke gegevens vragen. Ik adviseer je daarom het volgende te doen. Je kunt contact opnemen met onze webcrew, we zijn hier 24/7 bereikbaar. Stel je vraag via Twitter of Facebook. We vragen dan om Vodafone gegevens waaronder het ordenr. Ik weet zeker dat we het juiste antwoord voor je vinden 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic