Goedemorgen, wij hebben in mei 7 toestellen bij jullie besteld. Deze toestellen zijn in mei geleverd en betaald. Bestelnummer is 410488821. Inmiddels hebben ik en mijn collega heel vaak gebeld om de factuur. Tot op heden hebben wij nog geen factuur ontvangen. (wel 5x een besteloverzicht waar ik niks mee kan). Hoe moeilijk kan het zijn?! Om een factuur te sturen van de bestelling! Zojuist met Bianca Janssen gesproken en stuurt ons het contract maar weer niet de rekening! Nu ben ik er klaar mee en probeer ik het via deze weg... Bianca gaf aan dat de factuur gestuurd wordt maar dat hier lange tijd overheen gaat. We wachten nu al 2 maanden op de factuur. (in mei nog een bestelling geplaatst, hier kregen we dezelfde dag al een mail met 'dit is je rekening') Ik ga er dus vanuit dat wij die rekening niet krijgen zoals Bianca zegt. Telefoongesprekken worden opgenomen, luister deze maar terug. Deze telefoongesprekken zou ik ook meenemen voor trainingsdoeleinden! Ik hoop via deze weg alsnog spoedig de rekening te ontvangen. Groet Nelleke