Unal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijke contractovername foutief doorgevoerd

Goedendag Vodafone. 

Al bijna 2 maanden kunnen jullie mij niet helpen. 
Misschien lukt het hier. 
Ik heb een zakelijke Vodafone abonnement met 3 nummers. 
2 nummers heb ik contract overname gedaan aan iemand anders. Een andere bedrijf. 

het Vodafone winkel heeft bij het contract overname mijn id gebruikt als nieuwe eigenaar terwijl het iemand anders is. 
En nu ben ik op papier eigenaar van beide bedrijven en als ik inlog op mijn Vodafone zie ik 2 klantnummers. 
ik zie ook het andere bedrijf. 
en al weken kunnen jullie dit niet oplossen.  
heel makkelijk om op te lossen. het andere bedrijf is van iemand anders. 
mijn gegevens weghalen en van meneer erin zetten 

is dat zo moeilijk.  En ondertussen kunnen wij ook niet meer inloggen op my Vodafone.  Steeds error !!!!!!!

hoe kunnen we dit oplossen.  

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Unal, goedemorgen en welkom hier. 

Kort samengevat moeten 2 nummers van jouw zakelijke aansluiting op naam gezet worden van een ander bedrijf. Dit is helemaal misgegaan waardoor de abonnementen alsnog op jouw naam zijn gezet, maar dan als eigenaar van het andere bedrijf. De bedoeling is dat dit alsnog op naam komt van de eigenaar van het andere bedrijf. 

Helaas kan ik je via de Community hier geen advies over geven, omdat het een zakelijke aansluiting betreft. Wij hebben geen inzage en rechten wat betreft Vodafone Business. Ik moet je om die reden dan ook naar hen doorverwijzen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic