Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Vodafone Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Jarozorg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk 'n prive

Ik heb bij jullie een zakelijke en een privé abonnement. Wat ik niet snap is dat jullie me adviseerde om zakelijk te nemen omdat dit voordeliger was voor m'n bedrijf terwijl ik met m'n privé abonnement meer bundel heb dan met zakelijke en ik de helft betaal aan kosten voor m'n privé?

Kan m'n zakelijke abonnement nog aangepast worden naar een ander abonnement waar ik dezelfde bundel heb als privé? En dan gaat het vooral om het internet data.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
  • 0Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey

Het ligt er natuurlijk aan welke abonnementen je hebt. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice afdeling migratie. Je kunt eventueel ook je abonnement laten omzetten door middel van een formulier naar particulier en vervolgens het abonnement aanpassen.

Anonymous
Niet van toepassing
  • 0Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic