Hoi
Rene IJpelaar Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend om op deze manier kennis te maken met de klanten Community van Vodafone. Als je voldoet aan de voorwaarden dan zal Vodafone zich daar ook aan moeten houden. Als ik nu op de zakelijke site kijk en kies voor Red Pro Connect of Select of Elite dan zie ik dat je daar dubbel data bij krijgt en ook nog eens korting op je abonnement.
Voldoe je wel aan deze voorwaarden?Heb je digitale TV en Internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo en heb je op hetzelfde adres of KvK-nummer minimaal één van deze abonnementen: Red Pro, Biz Basic, Business Basic of Red Business? Dan ontvang je iedere maand extra's.
- Elke maand € 4,13 korting op alle typen Red Pro abonnementen op dat adres die zijn aangesloten of verlengd na 18 april 2017
- Elke maand Dubbele data op de Red Pro, Biz Basic, Business Basic of Red Business abonnementen op uw adres (max. 10)
- Gratis een extra TV-pakket naar keuze dat u elke maand kunt wisselen
- Gratis een Veilig online pakket waarmee u tot 20 apparaten (smartphones, tablets, laptops en desktops) kunt beveiligen
Begrijp best dat je teleurgesteld bent en dat het niet goed overkomt allemaal maar Vodafone is natuurlijk geen bedrijf dat doet aan oplichterij. Er zal of iets in de voorwaarden niet goed zitten en anders is het administratief en daar kan Vodafone je zeker mee helpen.
Mijn advies is om even en berichtje te sturen via
Twitter en/of
Facebook en daarin je verhaal te doen. Dit is normaal wel de afdeling van particulieren maar ik denk dat ze je daar ook wel zakelijk kunnen helpen. Of bel anders toch naar de klantenservice van Vodafone (0800-0094 of bel 1200 ma/vr van 8 tot 20 uur en za van 8 tot 18 uur (zakelijk)).
Hier kunnen klanten je niet helpen omdat er gekeken moet worden naar je gegevens en dat kunnen wij klanten onderling niet
🙂 Weet zeker dat het goed moet komen, zeker als je er recht op hebt. Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!
**Steven was me iets voor, ik tik niet zo snel**