Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Gaat vodafone de Z30 verkopen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi iedereen,

De BlackBerry Z30 gaat niet in ons assortiment opgenomen worden.
Je kunt natuurlijk wel het toestel kopen icm een Vodafone abonnement bij een ander verkooppunt dan Vodafone als je het toestel graag wilt hebben 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Pedropalmos,

Het is niet bekend of en wanneer dit toestel door Vodafone aangeboden zal worden. Houd hiervoor onze website in de gaten.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Is er inmiddels al wel wat bekend?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi suki,

Vooralsnog zijn er geen indicaties dat Vodafone Nederland dit toestel gaat aanbieden.
roberto1806

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik wacht ook al een tijdje word maar eens tijd dat jullie de z30 gaan verkopen,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik zou het Vodafone Forum in de gaten houden om over de Blackberry Z30 meer info te krijgen als het toestel wel of niet bij Vodafone komt wordt dit in de meeste gevallen gemeld.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi iedereen,

De BlackBerry Z30 gaat niet in ons assortiment opgenomen worden.
Je kunt natuurlijk wel het toestel kopen icm een Vodafone abonnement bij een ander verkooppunt dan Vodafone als je het toestel graag wilt hebben 🙂

MacDEV

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat lijkt me dan een mooi moment om aan het einde van mijn abbo (over enkele maanden) van provider te wisselen. Want waarom zou ik weer kiezen voor een Vodafone abbonement als ik naar een andere leverancier moet om de telefoon te kunnen kopen die ik wil?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
cvdburgh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
PDAShop lost het wel netjes op. Kreeg daar ook een goede retentiekorting en accessoires en nette hulp bij mijn Z30. In Amsterdam is hij op voorraad.

Heel jammer dat Vodafone niet meer doet om BB10 te promoten. Zowel voor zakelijk als particulier een heel goede optie. En 4G klaar, zonder de ouderwetse datacompressie, dus meer verbruik dus toch iets te verdienen door Vodafone? Ik heb de Z30 nu, een weergaloos toestel om mee te werken, maar ook om media op te streamen. Als ik in 4G dekking ben stream ik me wezenloos, dus ik heb het duurste abonnement genomen en betaal daar graag voor.
KPN winkel in Harderwijk gaf aan dat 'Blackberry er helemaal uitgaat'. Daar moest ik wel om lachen, dat zo'n jojo dat denkt te weten...
BrinkieNote

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zelf een Q10, maar Z30 of Q30 is binnenkort mogelijk wel een alternatief en logische opvolger. Ben al heel lang Vodafone klant tot tevredenheid trouwens. Maar ben echt niet blij dat Vodafone helemaal geen BlackBerry toestellen meer verkoopt. Als Vodafone besluit geen toestellen meer vanuit zichtzelf te verkopen moeten we toch op zoek naar een andere aanbieder.

Ik ben van mening dat als je een grote aanbieder wil zijn, je ook alle merken moet aanbieden. BlackBerry zal niet de grootste verkoopaantallen vormen bij Vodafone, maar waar ik werk zijn 2 van de 5 toestellen gewoon de nieuwste BlackBerry's (Q10).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic