Valentijn01

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zéér slechte ontvangst 2451 VK Leimuiden, waar blijft Vodafone?

Ik heb al ruim twee maanden zeer beroerde ontvangst in mijn woonplaats en thuis. Eerst had ik nooit problemen, nu moet ik buiten(!) mijn huis gaan staan om te kunnen bellen of telefoontjes te beantwoorden, dat is natuurlijk krankzinnig. Uiteraard heeft dit te mede maken met het uitrollen van 4G, want sindsdien zijn er veel problemen bij Vodafone, ook elders. Ik heb mijn telefoon (Iphone 5) gereset, netwerk instellingen gereset, nieuwe simkaart gehaald in de Vodafone winkel, 4g in en uitgeschakeld, andere netwerk provider gekozen etc, uiteraard zonder resultaat, want het probleem ligt elders. Nu is het de zendpaal die de boosdoener is volgens Vodafone, het zal allemaal wel. Als klant wens ik een oplossing aangeboden te krijgen, u kunt niet verwachten dat wij maanden gaan zitten wachten tot het misschien wel goed komt, want ik ben zeker niet de enige in Leimuiden! Als de zendmast kapot is plaats je als bedrijf zsm een mobiele zendmast, dat gebeurt in landen als Amerika binnen een dag. Of u biedt klanten (tijdelijk) gratis gebruik van een 3g versterker, het kan niet de bedoeling zijn dat WIJ zo'n apparaat moeten aanschaffen omdat U uw zaken niet op orde heeft. Ik ben zelfs op advies van uw klantenservice overgestapt op een RED abonnement omdat dan mijn problemen meteen opgelost zouden zijn (mijn oude abo had geen 4G), het is er alleen maar beroerder op geworden. Thuis heb ik GEEN telefonisch bereik en slechts UMTS(!) om te internetten, terwijl uw netwerkkaart laat zien dat de dekking hier goed zou moeten zijn... 4g uitschakelen heeft geen enkel effect en zelfs buiten mijn huis vallen gesprekken zomaar weg. Wat het probleem ook is, u zou uw klanten beter moet inlichten, zeker als specifiek bekend is dat hier de mast kapot is!! (u heeft tenslotte alle gegevens van uw klanten). En als u dat dan gedaan heeft kunt u proberen een alternatief te bieden, bijvoorbeeld in de vorm van een (leen) versterker of iets anders, zo laat u tenminste zien dat u uw klanten serieus neemt.
U leest het al, ik ben behoorlijk teleurgesteld in uw organisatie...
11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik heb ook en ander Topic gevonden waarin dit besproken wordt zie, http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Netwerk-Leimuiden-2451/td-p/104104

Deze persoon heeft ook problemen
Valentijn01
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb de commentaren gezien ja, bedankt! Het is echt dramatisch, ik denk dat ik naar een andere provider zal moeten overstappen, dit is echt heel slecht. Een paar dagen problemen kan ik heus begrijpen, maar meer dan twee maanden zonder enig bericht van vodafone terwijl ze weten wat het probleem is kan gewoon niet.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Valentijn01 en @SamsungExpert
Dat klinkt niet bijster positief.
-> Om je klacht te kunnen behandelen hebben we persoonlijke gegevens van je nodig.
-> Deze gegevens zijn privacy gevoelig en passen dus niet op ons forum
-> Vul svp een feedback formulier in en verstuur dat online
-> Op deze manier komt je issue gelijk bij onze netwerk afdeling terecht, zij zullen bekijken wat er mogelijk is en je dat terugkoppelen

Zo komen alle gegevens direct op de juiste afdeling en kunnen we ook je privacy waarborgen.
Als je het formulier invult krijg je gelijk een (automatisch) antwoord met een referentie nummer. Je case wordt binnen ongeveer 15 dagen beantwoord.
Valentijn01
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Per,

Dank voor je reactie, ik ga het feedback formulier invullen. Ik vind het jammer dat ik als klant eerst zoveel (nutteloze) dingen moet doen (zoals resets, naar de vodafone winkel, simkaart wisselen, etc) om Vodafone in beweging te krijgen terwijl het probleem gewoon bekend is. Hopelijk gebeurt er nu wel iets...
Vr.gr.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Valentijn01 ,

Niet iedereen heeft inzage in zulke problemen. Dit komt door dat vodafone ene multinational is. Dit komt het nutteloze actie gehalte inderdaad niet te goedde.
Hermen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Daar hoop ik inderdaad ook al geruime tijd op. Maar Leimuiden brengt te weinig op om er acuut iets aan te doen. Want hier wonen maar een paar klantjes toch??
Valentijn01
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik krijg vandaag van Vodafone klantenservice (van een zekere Kenny) de oplossing van de eeuw voor mijn probleem: schaf signaal plus aan voor slechts eenmalig 85euro!! Het is toch werkelijk treurig gesteld met Vodafone. Of mijn klacht is in zn geheel niet gelezen of het interessert men helemaal niet wat de problemen zijn, want als je als bedrijf dit als oplossing biedt aan een klant met bovenstaande klacht maak je jezelf als bedrijf toch re-de-lijk belachelijk. Misschien dat Facebook of Twitter meer soelaas biedt...
Hermen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik hoorde ook al zoiets... Absoluut dat ik daar ook niet mee akkoord ga! Het is toch ronduit belachelijk dat we elke maand betalen maar niet kunnen bellen. Hele dikke fail!!!
Hermen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is het eigenlijk mogelijk om het contract te ontbinden? Vodafone biedt niet hetgeen waarvoor ik getekend heb. Al maanden niet. We hebben 2 abonnementen in het huishouden en dat geld besteed ik liever aan een wel werkend netwerk.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

Er is nieuws met betrekking tot de problemen die jullie ervaren in Leimuiden. Lees even op onderstaande link wat er aan de hand is, en wat er gebeuren gaat:

http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Netwerkproblemen-Leimuiden/m-p/148297#M126

Hermen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hartelijk dank voor het bericht Arina! Eindelijk duidelijkheid na maanden. Dat het nog maanden duurt, is helaas niet anders. Voor een kostenloze tussenoplossing wordt wel gezorgd (neem ik aan).

Groetjes! Hermen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic