Dit betreft een pre-paid card.
Als ik bel met 1233 krijg ik te horen “ Welcome to Vodafone” gevolgd door “You are not provisioned for Vodafone voicemail”
Als ik via ander nummer naar dit pre-paid nummer bel hoor ik “Goodbye”, en krijg ik daarop keurig een SMS die aangeeft dat dit “Goodbye” dan ook 20 cent kost.
Help?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @HermanusFermatus
De hulptroepen staan paraat! De melding die je krijgt geeft aan dat de voicemail op de achtergrond nog geactiveerd moet worden. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.
Hoi @HermanusFermatus
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oeps, daar gaat duidelijk iets mis. Wil je wel een voicemail hebben of wil je die juist uitzetten? Om hem aan te zetten moet je bellen naar 12331 en om hem uit te zetten moet je bellen naar 12330. Daarnaast kan je ook in je My Vodafone je doorschakeling regelen, misschien staat het daar nog niet helemaal goed?!
Kom je er niet uit, wacht dan op een Vodafone medewerker, die kan je misschien wel verder helpen. Wil je niet wachten, bel, of chat, met de klantenservice van Vodafone en die kunnen dan je nummer een reset geven en de voicemail weer op orde maken.
Laat nog even weten of het is gelukt, succes!
Hi @HermanusFermatus
De hulptroepen staan paraat! De melding die je krijgt geeft aan dat de voicemail op de achtergrond nog geactiveerd moet worden. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn.
Beste Cecilia,
Goed bezig zo. Dank ook voor deze correctie. Zal zo telefoon rebooten en check doen. Moet goedkomen.
Groet,
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.