Gertje1987

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Yes! Je kunt nu de iPhone 7 bestellen met bluetooth speaker t.w.v. €249,-

Onderstaande mail gekregen op mijn emailadres.
Ik wil mijn abbonement verlengen. nu geven ze in de winkel en telefonische aan dat alleen nieuwe klanten een speaker krijgen en niet de bestaande klanten. nou sorry hoor vodafone dit staat niet in de voorwaarden.

Voor de mensen die de mail hebben gekregen en hebben verlengd en geen speaker krijgen raad ik aan om contact op te nemen met de rechtsbijstand want vodafone is koppig en geven hem echt niet.

* Beoplay A1 bluetooth speaker aanbod is alleen geldig i.c.m. Red Super via Vodafone.nl of in de Vodafone winkel t/m zondag 11 september. Let op: om via de Vodafone.nl gebruik te maken van deze exclusieve aanbieding is het noodzakelijk wanneer je bestelt, hetzelfde e-mailadres te gebruiken waarop je deze e-mail hebt ontvangen. De bluetooth speaker wordt apart van jouw iPhone geleverd. Haal jij jouw nieuwe iphone in de Vodafone winkel? Geef de medewerker dan het e-mailadres waarop je deze mail hebt ontvangen en de Beoplay A1 bluetooth speaker wordt bij je thuis geleverd.

Bestel jouw iPhone 7 dit weekend en ontvang een Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. €249,-*


18 Reacties 18
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Gertje1987 , ook hiervoor raad ik je aan even contact op te nemen met de klantenservice, aangezien we via het forum geen beschikking hebben over je gegevens. Verder zie ik dat je 4 aparte topics geplaatst hebt over hetzelfde onderwerp. Dit is niet nodig en niet toegestaan op het forum. De andere topics zal ik daarom ook sluiten en verwijderen.
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook zo een mail gehad. Heb mijn abbonement verlengd met de iPhone 7 plus 64gb jet black
Red super. En telefonisch het contract doorgelopen plus toegezegd dat ik die beo A1 speaker erbij krijg.
Ik ga ze morgen nog even bellen hoe ik die ga ontvangen.
Anonymous
Niet van toepassing
Dit dient inderdaad te gaan via de klantenservice ????


Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. We zullen het topic binnen 48 uur sluiten.
PapoNL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het mensen al gelukt om het geveriferieert te krijgen?
Ik vind het namelijk het een beetje raar dat ze op het forum geen definitief antwoord kunnen geven en dat je daarvoor specifiek naar de klantenservice bellen om dit bevestigd te krijgen.

Ik merk dat meer mensen met deze vraag zitten.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
PapoNL, via het Forum hebben we geen gegevens en kunnen we het dus niet inzien. Het Forum is bedoeld voor en door klanten, voor zaken waarbij gegevens nodig zijn kun je dus terecht bij de klantenservice. In week 38 ontvangen klanten nog communicatie over de levering van de speaker.
Sisiko

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na online verlenging op 9 september, met nieuwe Iphone 7 en RED abbonement (5GB) bleek ik ook een email met de Beoplay-aanbieding ontvangen te hebben.
Toen heb ik de klantenservice gebeld, waar bij ik duidelijk aan heb gegeven dat het een verlenging betrof.
De medewerker van de klantenservice begreep mijn issue en was niet verrast dat ik hierover contact opnam.
Op advies is de online bestelling telefonisch geannuleeerd en heb ik online een nieuwe bestelling met RED Super abonnement geplaatst.

Vervolgens bleek dat het mailadres in de bestelling verschilde met het mailadres waarop de aanbieding binnen was gekomen.
Volgens de mail is hetzelfde mailadres de enige voorwaarde voor het ontvangen van de Beoplay-deal.
De bestelling heb ik daarna weer online geannuleerd.
Inmiddels was het zondag (11 september) en dan is de klantenservice niet telefonisch bereikbaar.
Online was mijn abonnement niet meer verlengbaar.

Toen ben ik naar de Vodafone winkel in Amsterdam gegaan om de bestelling weer te plaatsen om zeker te stellen dat ik in aanmerking kom voor de Beoplay-deal met sluitingsdatum 11 september.

Na voldaan te hebben alle in de mail gepubliceerde voorwaarden, hoop ik dat Vodafone zijn belofte nakomt.

Sisiko

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmidddels contact gehad met de "klantenservice" en is mij verteld dat ik de Beoplay niet zal ontvangen.
Dit is zeer teleurstellend omdat men de eigen belofte niet nakomt terwijl aan alle in email genoemde voorwaarden voldaan is. In de email wordt geen melding gemaakt van nieuwe klanten.

Als Vodafone onderscheid maakt in het versturen van pre-order alerts voor bestaande klanten en nieuwe klanten moet men dit duidelijk afschermen en voorkomen dat de mail naar bestaande klanten verstuurd kan worden.
Hierin blijft Vodafone in gebreke en stelt daar mee velen teleur.
Poor show Vodafone
Sisiko

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen Beoplay ondanks contact met de klantenservice..
PapoNL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sisiko Waarom niet dan wat melden ze bij jou?

Marc- Over het algemeen is dat logisch omdat die gegevens zo eigenlijk niet gegeven kunnen worden.
Maar er kan toch wel meer info gegeven worden?
Is er onderhand al iets meer bekent?
Sisiko

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels via FB en mail bevestiging dat de Beoplay opgestuurd zal worden..
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb zes dagen terug een e-mail ontvangen dat ik de speaker ontvang. Ik krijg hem binnen 2 weken na levering van de telefoon.

Gefeliciteerd! Je krijgt een Beoplay A1 bluetooth speaker bij je nieuwe iPhone 7 (Plus)

Zo, jij was er snel bij! Naast je nieuwe iPhone is ook de Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. 249,- binnenkort van jou.

Goed om te weten: de speaker wordt niet tegelijk met je iPhone geleverd. Dit duurt na ontvangst van je nieuwe iPhone nog minimaal twee weken.

Jij ontvangt deze bluetooth speaker omdat je na ontvangst van de aanbiedingsemail aan de specifieke actievoorwaarden hebt voldaan tijdens het plaatsen van jouw pre-order.
Alvast veel plezier ermee.
Team Vodafone
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had me zelf ingeschreven voor de iphone en de nieuws brief
Als je dat op een bepaalde periode had gedaan zou je ook zo een mail hebben gehad.
Yasarkara

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goededag alle gedupeerden,

is het al iemand, die aan alle voorwaden voldeed zoals in de mail, gelukt om toch zo een speaker te ontvangen?
Iphone 7 pre-ordered, 9 september email van de actie ontvangen, 10 september Red Super abb afgesloten, 16 september telefoon opgehaald, maar tot de dag van vandaag nog geen speaker zien voorbij komen?! Als vodafone zijn actie ongeldig kan laten verklaren door de kinderachtigste redenen, waarom zou het niet mogelijk zijn om mijn abb stop te zetten?! Of mag alleen Vodafone mensen bedriegen?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Yasarkara, ik begrijp dat je duidelijkheid wenst. Als ik het zo zie voldoe je wel aan de voorwaarden. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij het precies voor je na kunnen kijken. Via het forum kunnen wij je hiermee helaas niet verder helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic