Hoi
gggeert Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is natuurlijk heel erg vervelend. Heb je hem al een Reset gegeven?
Voor het resetten van een iPhone X neem je de volgende stappen:
- Druk kort op de volume omhoog-knop.
- Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
- Hou daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat je het Apple-logo in beeld ziet.
Let erop dat je de goede volgorde voor de knoppen gebruikt, zodat je vastgelopen toestel succesvol herstart kan worden.Gaat dit nu niet lukken dan zou ik langs een Vodafone winkel gaan om te vragen of ze je kunnen helpen. Mocht je een verzekering hebben afgesloten dan kan deze pagina je verder helpen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml / https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot
Via de community is het verder lastig om te zien wat er aan de hand is. Daarom is een bezoekje aan een
Vodafone winkel het best of, als je die in de buurt hebt, een
Apple Store. Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.