gggeert

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xr doet niks meer

Mijn nieuwe iPhone XR doet niks meer. Zwart scherm. Volume knop omhoog ingehouden, omlaag en daarna uit-knop 10 seconden maar hij doet helemaal niks.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi gggeert
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel erg vervelend. Heb je hem al een Reset gegeven?

Voor het resetten van een iPhone X neem je de volgende stappen:

  • Druk kort op de volume omhoog-knop.
  • Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
  • Hou daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat je het Apple-logo in beeld ziet.

Let erop dat je de goede volgorde voor de knoppen gebruikt, zodat je vastgelopen toestel succesvol herstart kan worden.

Gaat dit nu niet lukken dan zou ik langs een Vodafone winkel gaan om te vragen of ze je kunnen helpen. Mocht je een verzekering hebben afgesloten dan kan deze pagina je verder helpen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml / https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot

Via de community is het verder lastig om te zien wat er aan de hand is. Daarom is een bezoekje aan een Vodafone winkel het best of, als je die in de buurt hebt, een Apple Store. Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi gggeert
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel erg vervelend. Heb je hem al een Reset gegeven?

Voor het resetten van een iPhone X neem je de volgende stappen:

  • Druk kort op de volume omhoog-knop.
  • Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
  • Hou daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat je het Apple-logo in beeld ziet.

Let erop dat je de goede volgorde voor de knoppen gebruikt, zodat je vastgelopen toestel succesvol herstart kan worden.

Gaat dit nu niet lukken dan zou ik langs een Vodafone winkel gaan om te vragen of ze je kunnen helpen. Mocht je een verzekering hebben afgesloten dan kan deze pagina je verder helpen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml / https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot

Via de community is het verder lastig om te zien wat er aan de hand is. Daarom is een bezoekje aan een Vodafone winkel het best of, als je die in de buurt hebt, een Apple Store. Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Is het hiermee verholpen gggeert?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic