sillywilly

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia arc blokeerd mijn draadloos internet.

Hallo
 
Ik heb sinds deze week een Xperia Arc. Ik heb 1 probleem, hij blokeerd de draadloze internet verbinding van mijn laptop alleen al door hem aan te zetten.
Heeft iemand anders deze problemen ook of is mijn toestel niet goed?
Ik ben benieuwd....
GrWil
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
sillywilly schreef:
Hallo

Ik heb sinds deze week een Xperia Arc. Ik heb 1 probleem, hij blokeerd de draadloze internet verbinding van mijn laptop alleen al door hem aan te zetten.
Heeft iemand anders deze problemen ook of is mijn toestel niet goed?
Ik ben benieuwd....
GrWil

Hoi sillywilly,

Neem me niet kwalijk, maar ik begrijp je vraag niet.
Als ik het goed lees, word je WI-FI van je laptop ( dus feitelijk tussen je router en je laptop) geblokkeert doordat je je telefon aanzet.
Wat bedoel je dan met aanzetten, de WI-Fi functionaliteit of het toestel ansich?

Normaal mag een toestel als WI-FI uitstaat geen belemmering vormen voor je huidige verbinding.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum



marky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem.
 
Router wordt gebruikt voor zowel een computer aangesloten met kabel, als een Laptop wireless aangesloten.
Zodra ik op mijn SE Arc wifi installeer, dus netwerk zoeken, password ingeven en connecten, dan doet de SE Arc het ongeveer een minuut. Daarna wordt de verbinding verbroken en weer verbonden, verbroken en weer verbonden. OFtewel ik heb geen of amper wifi op de SE arc.
In de tussentijd wordt de verbinding van mijn laptop ook verbroken. En het is zelfs al voorgekomen dat de router gereset moest worden.
 
Er stond nog een veroudere firmware op, die heb ik geupdate en het probleem blijft bestaan. Heb geen idee wat ik moet doen om dit op te lossen 
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@sillywilly,@marky,
 
Even voor mijn beeldvorming, dit staat los van het mobiel netwerk?
 
Als ik de post van Marky lees, zou ik denken dat het in de koppeling tussen je toestel en de router ligt.
Hebben jullie dit alleen bij jullie eigen router of gebeurt dit op meerdere plekken?
 
Laat het me even weten.
 
Greetz,

Nez
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic