RiTCH007

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Xperia Z5 compact levertijd

Kan iemand mij vertellen wanneer jullie de z5 compact gaan leveren? Want veel sites krijgen hem deze week binnen of hebben ze al binnen en op de vodafone site word niet eens een datum vermeld.
45 Reacties 45
rbeijers82

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vorige week de telefoon binnen gekregen. Het is echt een fantastisch toestel, maar nu is het weer wachten op de koptelefoon. Drie dagen geleden weer gebeld en de medewerker van de klantenservice wist het ook niet en zei dat ik volgende week maar ergens terug moest bellen.

jij bent van vodafone....kan jij misschien uitzoeken hoe het precies zit? Ik zou hem toch wel graag willen hebben.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik kan het navragen voor je, moet ik er wel bij vermelden dat ik niet van deze afdeling ben. Maar ga mijn best voor je doen
Anonymous
Niet van toepassing
Inmiddels ben ik erachter dat er nog een nalevering komt, echter wanneer dit is durf ik niet te zeggen. ik raad je aan om hierover contact op te nemen met 0800-0560 om te achterhalen wanneer dit bij jou is rbeijers82
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het laatste wat ik heb gehoord is dat je de koptelefoon ongeveer 2 weken na je toestel ontvangt. Maar alleen als je het hebt ge-pre-ordered
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic