RiTCH007

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Xperia Z5 compact levertijd

Kan iemand mij vertellen wanneer jullie de z5 compact gaan leveren? Want veel sites krijgen hem deze week binnen of hebben ze al binnen en op de vodafone site word niet eens een datum vermeld.
45 Reacties 45
groningenmaster

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op deze manier gaat Vodafone de concurrentie met KPN niet winnen.. Doelstellingen van jullie kunnen de ijskast in! Als ik de berichten lees over de levering.. schandalig! Ik overweeg eveneens om mijn order te cancelen en adviseer anderen dat ook te doen.


Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist even navraag gedaan en de toestellen zijn inmiddels bij ons binnen 🙂 We doen ons uiterste best de eerste leveringen zo snel mogelijk (deze week) de deur uit te laten gaan, maar een exacte dag kan ik jullie niet geven. Nog heel even geduld dus.
Wailer

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In mijn account staat hij als verstuurd!

Echter heb ik geen track en trace ontvangen. Kyra weet jij of ik deze nog krijg? en is hij dan ook echt vandaag verstuurd?




Wailer

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was te enthousiast.

Heb net even gebeld of ik een T&T nummer krijg... maar hij is nog niet op voorraad...

Dus wederom tegenstrijdige informatie van Vodafone.

apster

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
te belachelijk voor woorden,

mijn broertje heeft de Z5 gisteren besteld bij studentmobiel en heeft 'm vandaag al binnen INCLUSIEF de koptelefoon.
en het meest irritante is dat het met een Vodafone verlenging is.

laatste keer dat ik pre-order bij vodafone.

VODAFONE !!! leg eens uit ?


willemOldemans

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zojuist een factuur ontvangen en bestelstatus is veranderd naar:
Status van je bestelling: De bestelling is verstuurd.
(order geplaatst op 25-09)

Aangezien er ook niets op de factuur staat omtrent de hoofdtelefoon; zou ik nog wel graag ergens een bevestiging krijgen omtrent de levering van de gratis hoofdtelefoon, volgens mij zij er 4 opties
1. De hoofdtelefoon wordt meegestuurd door Vodafone met de z5 compact levering
2. Er zit een voucher in de doos om een hoofdtelefoon te bestellen bij Sony
3. Ik moet twee weken geduldig wachten en krijg dan magischer wijs een pakketje van Sony
4. Ik vis achter het net en ben blijgemaakt met een dooie mus

dawurst

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb gebeld met Vodafone en tegen mij zeiden ze dat ze het door zouden sturen naar backoffice om het intern uit te zoeken en mij met de resultaten van het onderzoek mailen
rbeijers82

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net ook gebeld. Werd nou niet echt naar tevredenheid en vooral kortaf geholpen. Ik vroeg om een track en trace, en toen antwoordde ze met zoiets van track en trace? die krijgt u van postnl, niet van ons; en in ons systeem zie ik dat hij nog niet verstuurd is. Ik zeg ja nou op de site staat van wel. Dus zij zei weer dat ik pas een track en trace krijg wanneer postnl het pakket binnen heeft. Ik wil gewoon weten wanneer hij binnen komt hier, wat is daar nou zo moeilijk aan?
dawurst

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik snap echt niet waarom het zolang moet duren voordat wij onze telefoons geleverd krijgen en ook zo lang laten zitten met onzekerheid terwijl het met andere telefoons WEL een leveringsdatum al bekend is (de nieuwe iPhone) terwijl je hem alleen nog kan preorderen.

Ik vind dit een zeer slechte zaak van Vodafone.
SV1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijne komt net binnen via PostNL 🙂 Thanks Vodafone
Wel helaas nog zonder headset...
rbeijers82

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had jij al een track en trace gekregen of wist jij via de app van postnl dat het pakketje binnen zou komen?
jeroen_398

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de sony xperia z5 compact al vanaf september gepre-ordered en heb vandaag een mailtje gekregen om aan te geven wanneer ik hem geleverd wil hebben. Alleen het aparte is dat het onderwerp zegt dat mijn Iphone 6s binnen is!
Ik heb nog nagekeken of ik wel mijn bestelling goed heb gedaan en ook nog naar het bestelnummer, maar alles klopte daarbij. Ik ben dus benieuwd wat ik geleverd ga krijgen. Waarsschijnlijk is het een foutje van de mail.

RoyNijh

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Daar ben ik ook wel benieuwd naar... Gisteren ook mijn status veranderd naar verzonden maar tot op heden nog geen track & trace mogen ontvangen...

Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter krijg je deze zodra hij verzonden wordt. Je zou met de klantenservice kunnen checken of er al meer bekend is via 0800-0560
rbeijers82

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja zo als ik al eerder meldde: de werknemers bij dat telefoon nummer wisten helemaal niks. Zelfs track en trace begreep ze niet...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Sinds wanneer had je het toestel besteld? In principe ontvang je de T & T code en paar dagen later na je bestelling wanneer je toestel (Sony Xperia Z5) wordt opgestuurd naar PostNL gaat deze in werking.
Veghel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hetzelfde hier, op MyVodafone staat de status al een paar dagen op: "Bestelling is verstuurd". 0800-0560 weet niet wanneer het toestel überhaupt verstuurd gaat worden. Dus de status Bestelling is verstuurd lijkt mij niet correct.

Uiteraard is de factuur al getuurd en het nieuwe abonnement al ingegaan.
brietje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag ook de telefoon ontvangen zonder enkel bericht dat hij verzonden zou worden.
Helaas ook zat er bij mij geen koptelefoon bij, medewerkers van Vodafone weten niets van de actie af. Behalve dat je er een bal bij krijgt. (Ook die zat er overigens niet bij) Hoe bedoel je mensen in de maling nemen!!! Maar het laatste woord is nog niet gezegd. Het is belachelijk dat Vodafone zo met zijn klanten omgaat.

Als iemand tips heeft om alsnog in bezit te komen vd headaet hoor ik ze vraag.

Groetjes
Brigitte
ibs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hello

I still haven't received my phone. I ordered this phone on the 17th of September. Then it said it would include free headphones

Yesterday I got an e-mail with a credit invoice so I checked the status of my order online and it said It was cancelled!! What is that? So I called customer service today and they said I would expect a call on Monday from the back office. Also they didn't seem to know anything about free headphones that was promised to be included...

I was relying on getting this phone earlier in October. I am going travelling on Wednesday and was depending on having it then.. I am not happy with the service of Vodadone.


Anonymous
Niet van toepassing
I can imagine that you are not happy with this. :@
Unfortunately we can't help you with this. The forum is for tips and tricks. We also cant go in to the systems of Vodafone.
I hope backoffice will call you today with a solution.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic