wesleydeheer

Liefhebber
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Xperia Z2 ondersteuning

Wanneer kan ik verwachten dat de sony Xperia Z2 ondersteund gaat worden.
Volgens de site wordt de Z1 wel al ondersteund, deze heb ik ook in mijn bezit maar wallet app is uit updates app verwijderd, dus ook deze wordt (nog) niet ondersteund.
25 Reacties 25
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@wesleydeheer

Ik heb gehoord dat de volgende versie van Vodafone Wallet in augustus gepland is deze zou ook moeten werken op non-branded toestellen. 🙂
wesleydeheer
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
@robertwebbe

ben er achter dat je voor sony toestellen de volgende code kan gebruiken om info over het toestel op te vragen.
*#*#7378423#*#*

Ik heb er in mijn geval even een screenshot van gemaakt.
Ik zie bij file system version wel vodafone staan maar weet niet of dit betekend of het toestel al dan niet branded is...
Misschien dat jij me dit kunt vertellen?

Afbeelding

bvbd

robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@wesleydeheer

Als je nu de Updates app opent, zie je dan nu wel de Wallet app staan?
Heb je de laatste versie nu geinstalleerd?

Zo nee, hoe ben je dan de Wallet app gekomen?

En tenslotte, ik neem aan dat je de NFC SIM kaart uit je Z1 hebt overgezet naar je Z2?

By the way, er is ezelsbruggetje voor de 7378423 code makkelijker te onthouden. Kijk naar de letters en type SERVICE in.

wesleydeheer
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
@robertwebbe

Ik heb de app gewoon geinstalleerd via de updates app, sinds deze beschikbaar is.

Ik de app ook verwijderd en via een service sms van vodafone proberen te installeren, maar dit ging niet..
De app opnieuw geinstalleerd via vodafone updates maar ook dan blijf ik de "unknown" error krijgen.

Ik heb inderdaad de nfc sim van mijn z1 overgezet naar mijn z2.
Top ezelsbruggetje! 🙂
wesleydeheer
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
@Annabelle_ @Arina @Maartje @Per @robertwebbe

GOED NIEUWS!

twee dagen geleden heb ik mijn persoonlijke gegevens doorgegeven aan Vodafone wat betreft mn smartpass account. M.a.w. foto van id en bankafschrift.
Vandaag bericht gehad dat de boel is doorgevoerd en goedgekeurd.
Start ik mn wallet app op (verder niet geupdate) kreeg ik eerst een nieuwe foutmelding.
Telefoon even opnieuw opgestart.
En bam! de app doet het! gelijk mn smartpass geactiveerd in de wallet app en de hele boel werkt naar behoren.

Ik weet niet of dit nou komt door het toevoegen van mn persoonsgegevens of dat er iets anders is gewijzigd, maar t werkt en dat is top.

Iedereen op dit forum bedankt voor alle hulp!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, Wallet is uitgefaseerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic