Opgelost! Ga naar oplossing.
Ramon__ schreef:Hoi Ramon__
Hi Astrid,
Dank je voor het aanbod maar ook hier heb ik net een email gekregen en heb ik een afspraak gemaakt om voor vrijdag de levering te doen.
Moraal is uiteindelijk wordt er geleverd. Het verdient zeker geen schoonheidsprijs. Hopelijk zit de headset er bij anders kan het gezeur weer van voren af aan gebeuren.
Thx
koudekermis schreef:Hoi koudekermis,
Leuk en aardig, maar ik heb nog steeds geen toestel................ 13de los toestel besteld.
leo53 schreef:Via het Vodafone Forum kunnen we dit helaas niet voor je uitzoeken. Individuele klachten kun je het beste aankaarten via de telefonische klantenservice, Facebook of Twitter. Laat je me weten hoe het is afgelopen?
hallo, smartphone crew
(...)
kunnen jullie niet is uitzoeken wanneer ik is een keer aan de beurt ben , wordt er een beetje moedeloos van
gr
leo
WMB schreef:Hoi WMB,
Dit lijkt wel een voorgeschreven script.
12-02 Telefoon + abo besteld.
Week van 23 feb gebeld wat de status van mijn bestelling was. Tot mijn verbazing (toen nog) ben ik niet door de credit check gekomen. Of ik zelf!!! even contact op wilde nemen met de afdeling die hier over gaat. Zelfde dag nog bevestiging gekregen dat het check goed gezet werd.
Volgende dag weer gebeld of dit goed was doorgekomen, credit check werd bevestigd. Alleen nog even geduld.
05-03-2013 weer gebeld voor de status. Tot mijn verbazing bleek de credit check weer niet goed te staan. Ik heb toen maar de order geannulleerd. Ik vroeg om een bevestiging, maar ik moest haar maar op haar bruine ogen geloven dat dit niet nodig was.
Volgende dag 06-03-2013 een email om een afspraak in te plannen voor de telefoon levering????? Maar weer gebeld om te vragen wat ik hiermee moest. Kreeg de melding dat de annulering ongedaan gemaakt kon worden en ik zou vandaag al van de telefoon kunnen genieten. Vriendelijk bedankt hiervoor. Tot mijn grote verbazing kreeg ik nu wel een bevestiging in mijn mailbox.
WRuigendijk schreef:Hoi WRuigendijk, goed om te horen dat je toestel geleverd is samen met de headset. Tja inderdaad hoe vaak kijk je via een hoek op je scherm. Waarschijnlijk nooit 😉 Ik wens je super veel plezier met beide items.
Mijn Xperia Z met headset is binnen! Mooi toestel hoor! Inkijkhoek is inderdaad wat minder, maar hoe vaak kijk ik via een hoek in mijn scherm...... Headset ook een geweldig geluid.
Ja niet alles is goed gegaan, maar eind goed al goed. Dus bij deze: bedankt Vodafone!
WRuigendijk schreef:
Nog even een tipje voor een ieder die z'n telefoon ook op waterdichtheid gaat testen ( yep, bak met water gepakt en hoppa daar ging m'n XZ 🙂 😞
De speaker, koptelefoon en stroomaansluiting werken geruime tijd niet meer. Vrees niet, alles werkt erna gewoon weer goed! Staat overigens ook in de handleiding, maar 99% van de mensen leest die toch niet 🙂
DPKunst schreef:- Op het moment dat er een levering toestellen binnenkomt worden die verdeeld over de verschillende kanalen: winkels, telefoon en internet bestellingen. Ieder kanaal krijgt zijn eigen voorraad. Hierdoor kan het dus zijn dat de winkel wel nog voorraad heeft terwijl het toestel online uitverkocht is. Dit omdat er online meer verkocht is dan in de winkels.
Ik ben wel benieuwd of een moderator eindelijk een keer een antwoord kan geven op de volgende vragen zonder er omheen te draaien:
- Waarom zijn er toestellen naar winkels verstuurd VOORDAT alle pre-orders van een toestel voorzien zijn?
- Waarom worden de pre-orders niet in volgorde van bestelling uitgeleverd?
Geen bull**bleep** dat ze niet meer op voorraad zijn enz, want dat waren ze toen wel...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.