dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
Jvd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
15-02 besteld
sstolk90

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Eindelijk eerlijk iemand aan de lijn gehad. Elke dag komen er telefoons binnen. Die van mij staat al gekoppeld aan mn order en is onderweg naar de koerier. Hopelijk morgen binnen.
Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Straks dan ook maar is bellen... en dan maar duimen of ik ook zo persoon aan de lijn krijg
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Kijk toch goed nieuws 🙂
Jvd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe zit het als ik een schadevergoeding wil voor het lange wachten en het enorm gepruts van jullie?
sstolk90

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik hoop t ook voor je Majin.
pluumke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben nieuwe klant bij Vodafone en kreeg zojuist een mail om leverafspraak te maken, wordt morgen als het goed is afgeleverd!
 
13-02 besteld.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Jvd schreef:
Hoe zit het als ik een schadevergoeding wil voor het lange wachten en het enorm gepruts van jullie?
Hoi Jvd, schadevergoeding ? Niet dat ik het wil afschuiven maar daar heb ik als Mod helaas geen inzage in.
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Algemene voorwaarden Vodafone

Artikel 17 - Klachten
1. Als je een klacht hebt, kun je deze binnen 2 maanden bij Vodafone melden. Neem hiervoor contact op met de
klantenservice, of stuur een brief aan Vodafone, afdeling Special Services, postbus 1500, 6201 BM, Maastricht.
Vermeld altijd jouw telefoonnummer bij de klacht.
2. Vodafone doet haar best om binnen 30 dagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen
30 dagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht
te kunnen reageren.
3. Ben je het niet eens met de reactie van Vodafone, dan heb je het recht om de klacht binnen 30 dagen voor te leggen aan
de Geschillencommissie Telecommunicatie (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). Let op, je kunt niet met je klacht naar
de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw
klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat
je binnen 30 dagen nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie.
Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard.
4. De Geschillencommissie behandelt jouw klacht aan de hand van haar reglement, dat je bij de Geschillencommissie
kunt opvragen. Daarnaast geldt dat je een vergoeding verschuldigd bent voor het voorleggen van jouw klacht aan de
Geschillencommissie.
5. Vodafone kan alleen met jouw toestemming een geschil aan de Geschillencommissie voorleggen.
Ga je niet akkoord, dan kan Vodafone het geschil aan de rechter voorleggen.
6. Zowel Vodafone als jijzelf hebben ook de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de Stichting e-court (e-court.nl).
Ook een eventueel geschil over bijvoorbeeld een rekening, kan aan Stichting e-court worden voorgelegd. In beide
gevallen is er sprake van arbitrage, welke arbitrage wordt behandeld aan de hand van het arbitragereglement van de
Stichting E-court, dat je kan vinden op www.e-court.nl/juridisch/reglement/. Ook is het mogelijk om de klacht aan de
rechter voor te leggen. Als Vodafone een klacht voorlegt aan de Stichting e-court, maar jij wil toch liever naar de rechter,
moet je dit binnen 30 dagen kenbaar maken.
Emyl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Via mail, telefonisch en forum vanaf wk 9 telkens info gevraagd / gezocht wanneer mijn Xperia Z wordt geleverd en telkens mededelingen met onduidelijke info of dat ik nog geduld moet hebben. Had op 15-02 online een pre-order geplaatst.

Gisteren de enquete ingevuld, waarvan ik het verzoek via de mail kreeg. Erbij gezet dat ik erover nadacht om te cancelen en terug naar mijn oude provider.

Vanochtend een bericht dat mijn toestel klaar ligt en na afspraak vrijdag wordt geleverd. Geen idee of dat 'zeuren' en 'dreigen' helpt om je toestel geleverd te krijgen, maar het is wel toevallig. Laatste bericht was dat ik misschien bij de wk12 levering zou zitten.

Kijk er wel naar uit om eindelijk met mijn smartphone aan de gang te gaan. Ben ik gelukkig niet meer de enige thuis die met zijn mobiel alleen kan bellen en sms'en.

Social media, ik kom eraan...
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Emyl, goed om te horen dat je toestel Vrijdag a.s, geleverd wordt. Veel plezier ermee.
NLTeddy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het bekend of de Xperia Z ook in paars kan worden besteld? Ik mag vanaf 14 april verlengen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
NLTeddy schreef:
Is het bekend of de Xperia Z ook in paars kan worden besteld? Ik mag vanaf 14 april verlengen.
Hoi NLTeddy, welkom op het forum van Vodafone. Helaas heb ik geen inzage in deze gegevens. Ik adviseer je om onze website in de gaten te houden.
lamedroid

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Een klacht bij Vodafone indienen heeft ook vrij weinig zin; 
 
"Ik vind het zeer spijtig te lezen dat u niet tevreden bent over de informatie die u is gegeven.
Na het lezen van dit forum deel ik uw mening dat de informatie met betrekking tot de actie voor een hoofdtelefoon bij de Sony Xperia Z niet heel duidelijk is.
Met dit soort acties blijft het een moeilijke taak om de klanten te voorzien van informatie, omdat Vodafone ook afhankelijk is van derde. 
In dit geval is Sony het bedrijf die deze actie aanbied en de Providers die dit in combinatie met hun abonnementen aan hun klanten aanbieden.

Ik wil u namens Vodafone graag excuses aanbieden voor het ongemak en ik heb de link van dit forum doorgeleid naar de betreffende afdeling." 
 
Zeggen dat het niet "heel duidelijk" is, is een behoorlijk understatement.
 
Proberen om het af te schuiven op "derde" is lekker makkelijk. Andere providers hebben hier toch ook geen moeite mee?
 
Al met al een zinloze klacht en een "leeg"antwoord". Ik zeg geschillencomissie of consumentenbond.
Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
pff gister gebeld naar klantenservice. Zou een orderafspraak krijgen..... NIKS gezien. wil ik kijken naar mijn orderstatus krijg ik een melding over een technische fout????

Weer lekker bezig Vodafone 😞
sstolk90

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zou ook een mail ontvangen voor bezorgafspraak met de koerier. Tot op heden nog niks ontvangen. Ik blijf hoop houden.
ietspuntjepuntj

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Orderstatus ligt er nu alweer een dag of 3 er uit... gaat lekker daar
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi Allemaal,

Hierbij even een update.

Ik heb bericht gekregen dat alle pre-orders echt zijn uitgeleverd. Sommige zitten nu nog in het verzendproces, maar ze komen er echt aan.

Voor mensen met een nieuw contract bij Vodafone: er is gisteren een voorraad binnen gekomen en we zijn bezig zo veel mogelijk orders uit te leveren. Je wordt in dit geval eerst gewaarschuwd om een afleverafspraak te maken. Bij orders in combinatie met nummerbehoud zal dit nummerbehoud eerst moeten worden goedgekeurd, daardoor kan de levering een paar dagen verlaat zijn. Maar de voorraad is wel vast gelegd voor deze orders, dus geen paniek;).

Ik hoop dat er voor iedereen wat meer duidelijkheid gekomen. Vragen kun je uiteraard altijd stellen!
ietspuntjepuntj

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou dat hoop ik dan maar. Geen email is geen levering?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Als je nieuwe klant bent krijg je inderdaad eerst een e-mail voordat er geleverd wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic